kennethaa Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Hei! SÅ har det seg sånn at jeg får bare kjøpe delene på denne siden fordi at pappa får kjøpt den jennom jobben + rabatt der Jeg bruker PCen til alt, MSN, spilling, videoredigering, hjemmesider, bildebehandling, ser film, musikk, surfer, ja alt Jeg/dere må holde dere innen 15000-18000 Jeg trenger: Mus Tastatur Prosessor Prosessor kjølevifte Skjermkort Hovedkort Minne Harddisk DVD-brenner Skjerm Kabinett Strømforsyning Jeg tenkte meg noe sånt: Skjermkort DVD-brenner 3x harddisk Hovedkort prossesor Prosessor-vifte Kabinett Strømforsyning Mus Tastatur Minne Skjerm Og ja jeg vet dere må regge dere for å se prisen og det er det bare firmaer som kan, så dere som kan markedet vet sikkert at det vil holde til ca. 17000-18000 vis dere skal sette opp et oppsett til meg Årna en handleliste fra netshop som sikkert vil få nesten samme pris på computerland Endret 28. januar 2006 av kennethaa Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Ser veldig bra ut det der. Bortsett fra at jeg syns ikke kabinettet var så pent. Skjermkort OS-harddisk Lagrings-harddisk For å være helt ærlig så var det ikke så mange andre kabinetter som var kule der. Men der får du veldig raskt OS og mye lagring uansett. Skjermkortet er sikkert ikke nødvendig, men kult. Var ikke så lett å finne ut hvor mye det ble ettersom jeg ikke kunne se prisene på siden. EDIT: Oi, du skulle ha 3x250 GB ja, da blir det andre boller. Endret 28. januar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Kan jo ta en raptor og 2 250GB disker i stedet da =) Spiller ikke så mye at jeg trenger GTX Endret 28. januar 2006 av kennethaa Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Raptorene er dritbra disker. Skjønner skjermkortet, skulle gjerne hatt en sånt et jeg, eller to. Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Noen andre som har noe og rette på? Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) HVilken kjølepasta kan dere anbefale? Link her EDIT:sry glemte å redigere min siste post så det ble dobbelpost :S Endret 28. januar 2006 av kennethaa Lenke til kommentar
AieM Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg syns personlig at du bør bytte ut prossesoren med en AMD Athlon X2 prossesor siden du skal ha pc'en nå så burde du være med på utviklinga og ikke starte på bunnen Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Du betaler mye for en relativt dårlig skjerm. Jeg viller heller gått for en Viewsonic VX924 eller Samsung Syncmaster 940B. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ser at du har satt opp twinmos minne, vil bare si at twinmos og asus ikke er så gode venner Eks. istedenfor http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309659&cks=PRL Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Ok takk for tipsene Hva med Kingston-ram da? Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Har laget noe nå på Netshop, jeg tok bare et kabinett som har nesten samme pris som det jeg skal kjøpe på www.e-handel.computerland.no Hva synes dere om dette a? Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har laget noe nå på Netshop, jeg tok bare et kabinett som har nesten samme pris som det jeg skal kjøpe på www.e-handel.computerland.no Hva synes dere om dette a? 5511651[/snapback] Hva jeg syns om det? Jeg syns: Syk syk PC, you're a lucky bastard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Gi gjerne overskuddsspenger til inntekt for sobients lommebok. Forøvrig et kurrant oppsett du har der. mvh Endret 28. januar 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Tusen takk =) OG takk for tipsene!! Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ser at du har satt opp twinmos minne, vil bare si at twinmos og asus ikke er så gode venner Eks. istedenfor http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309659&cks=PRL 5511258[/snapback] Jeg har et system med Asus A78XN og det fungerer tilsynelatende ok med TwinMOs minne (PC2700 og PC3200 er prøvd). Hvilke symptomer er det du har opplevd eller tester har du lest? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Så og si samtlige systemer jeg har satt opp med twinmosbrikker på asus kort har fått memfail (blåskjerm) eller rett og slett nektet å starte opp, dvs si at pcen starter opp men det kommer ingen bilde på skjermen. Alt dette har rett på seg når jeg har byttet minneprodusent. Jeg pleier å sette sammen maskinene til kompisene mine, og de har etterhvert begynt å skjønne hva jeg mener. Men alt om twinmos er kompatibelt med hovedkortet eller har en god del å gjøre med biosen som flashet inn på biosbrikken. Du kanskje vært heldig? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 1: HyperX minnet er overpriset 2: Hvorfor så dyr psu ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå