-mads Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Hei, jeg sparer til min egen bærbar, hva er minste kravene for at en data skal fungere greit, tenker mest på prosessor og sånn.. Svar fort for jeg må ha meg egen data! Endret 28. januar 2006 av Mads SF Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 spørs hva den skal fungere greit til Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Si prisklasse & bruksområdet, så blir det "litt" lettere Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 For at den skal kunne fungere "greit" til noe som helst bør den i hvert fall ha minst 512 mb ram. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 finn de billigste laptops de selger i brutikken/internett, sørg for at de har minimum 512MB ram...kjøp en av dem. ALLE holder til at de "fungerer greit"..hvis du ikke klarer å komme med bedre kravspec enn det, så kan du kjøpe det meste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå