Gå til innhold

Gjennomsiktig OLED på vei


Gjest Slettet+9018234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9018234

Nå som tyske forskere har klart å finne ut hvordan man kan produsere gjennomsiktige OLEDs, er det bare fantastien som setter grenser for hva man kan lage. Andre sider på nettet florerer det med tanker rundt dette, noen mener tilogmed at du kan sette 2 skjermer mot hverandre for å få en følelse av 3D.

Om dette fungerer utenfor papiret er det kun fremtiden som kan underskrive på.

 

Andre har forøvrig brukt OLED i mp3spillere og tastatur. Eksempelvis Jens of Sweden og Artlebedev respektivt.

 

Les hele saken her: http://www.gizmodo.com/gadgets/cellphones/...-way-151145.php

 

God fordøyelse,

 

mvh

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er det designtastaturet (orker ikke å klikke på linken - så lat er jeg), så er det ultrafett indeed. Jeg synes fortsatt at det har gått litt treigt med større skjermer som bruker OLED enn det jeg helst ville se dog. For et år eller to siden var det jo ikke måte på optimisme. Skjermer med alle fordelene LCD har kombinert med alle fordelene til CRT som skulle bli ekstremt billig å produsere. Aviser på OLED-papir, og det var ikke måte på. Jeg synes i det minste det er på tide at de snart klarer å fikse sammen noe mer håndfast enn prototyper på "store" OLED-skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...