sinnadyr Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Når jeg lukker skjermen på laptopen kobler wlan ut, men ved bruk av kabel så funker det finfint. Noen som vet hvordan jeg unngår dette? Bruker helt vanlig windows wlan manager og det er kun når lokket er igjen at det kobler ut. Takker for alle svar Lenke til kommentar
nifty Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Står laptopen fortsatt på, eller går den i ventemodus? Mener du at nettet er nede når du lukker opp igjen etterpå, eller mener du at den ikke svarer på ping via Wlan kortet MENS den er ukket? _nifty_ Lenke til kommentar
02tom Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Problemet ligger sikkert hos Windows Wlan manager, finn heller ut hva slags nettverks kort/leverandør du har og se om de har et eget program till wlan oppkobling. Mye bugs med Windows Wlan manager...egenerfaring...bruker programmet fra 3Com som jeg har og har aldrig problemer. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 nifty: Ser bare at all hastighet er blitt 0 og starter å stige igjen når jeg åpner den. Har Asus programvare til den, men er akkurat samme problemet med det som med windows manageren. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ganske vanlig problem, personelig løser jeg det enkelt ved å gå inn i; Enhetsbehandling--> Nettverkskortet ditt--> Strømstyring--> og ikke tillat windows å slå av nettverkskortet for å spare strøm Fortell oss hvordan det går! Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 DeviceManager -> Asus 802.11g Nettverkskort ->... der finner jeg ikke strømstyring Det er inn på kontrollpanel -> system -> enhetsbehandling du tenker ja? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Stemmer. Du bruker engelsk WinXP? Sjekk ut dette bildet, får du ikke opp Power Management? Endret 29. januar 2006 av Pettern800 Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) nei... får dette Endret 29. januar 2006 av sinnadyr Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Her har vi IQ'en min i et nøtteskall. Måtte enable kortet for å få opp den fanen ;D Problem solved, takk Pettern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå