b-real Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hehe, dette er bra gjort av Abit som sliter litt i motgangen økonomisk, man tjener godt da ved å hive ut slike premier som for dem ikke koster noe spess mye egentlig, men som får økt aktivitet på demmes sider og ubevist så vil vi mennesker huske Abit-navnet litt bedre hvis man skal kjøpe nytt hardware. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hehe, dette er bra gjort av Abit som sliter litt i motgangen økonomisk, man tjener godt da ved å hive ut slike premier som for dem ikke koster noe spess mye egentlig, men som får økt aktivitet på demmes sider og ubevist så vil vi mennesker huske Abit-navnet litt bedre hvis man skal kjøpe nytt hardware. 5512570[/snapback] Jada, er nok ganske lurt dette. Merket at de reklamerte en del for fatal1ty serien til tider der Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 You've successfully completed Stage I of the survey, which means that you've earned yourself one virtual raffle ticket for the 50 motherboard drawing! Looking for even more chances to win? Complete the remaining stages and receive 1 additional ticket for each stage you complete. Filling out more stages doubles, even triples your chances to win! Noen andre som har fått denne mailen ? Svarte på alt og fikk 3 raffle tickets og abc bonus ticket stod d på sia, men var kun dette som sto i mail.... merkelig Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 hva slags nettverk bruker du? * wlan * 10 base-t err.. det er leeeenge siden 10mbit nettverk var populært.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det var litt dårlig med alternativer på det spørsmålet ja.. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Drøyt med så mange spørsmål synes jeg, ga opp til slutt! Lenke til kommentar
.com Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) er mailng adress det samme som adressen til huset der jeg bor? Endret 29. januar 2006 av .com Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Bare begynn-Start survey now-Her fyller du ut slikt Ciao Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 når jeg har svart på spørsmål på den første siden og trykker på "save & continue"får jeg en poppup som sier "please select an answer" ?? Jeg har prøvd både i Firefox, Opera og IE 5511509[/snapback] Jeg hadde samme problemet, men når jeg bare huket av på hva jeg hadde overklokket, selv om jeg ikke overklokker, kom jeg videre! Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg kommer meg ikke på testen! Dette er jo perfekt å dre med på en søndag Der! Måtte bare klikke et par ganger :-) Da var testen tatt! Endret 29. januar 2006 av Skink_123 Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 You've successfully completed Stage I of the survey, which means that you've earned yourself one virtual raffle ticket for the 50 motherboard drawing! Looking for even more chances to win? Complete the remaining stages and receive 1 additional ticket for each stage you complete. Filling out more stages doubles, even triples your chances to win! Noen andre som har fått denne mailen ? Svarte på alt og fikk 3 raffle tickets og abc bonus ticket stod d på sia, men var kun dette som sto i mail.... merkelig 5512917[/snapback] Mailen kom rett etter at du var ferdig med første del. Etter de andre kommer det ikke noe. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Så mye som jeg har vunnet på de andre konkuransene jeg har deltatt i, så regner jeg med at det går like bra med denne. Dvs : jeg vinner sikkert ikkeno... Lurer på hvor mange som er med i denne konkuransen..! Men, det er sikkert en del..! Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Fikk svar om feil passord eller e-mail adresse. 5511870[/snapback] Det er kun de 8 første tegnene i passordet du skrev inn som blir registrert på infosiden, og hvis du senere blir bedt om å skrive inn passordet på nytt får du feilmelding hvis du skriver inn mer enn 8 tegn. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 You've successfully completed Stage I of the survey, which means that you've earned yourself one virtual raffle ticket for the 50 motherboard drawing! Looking for even more chances to win? Complete the remaining stages and receive 1 additional ticket for each stage you complete. Filling out more stages doubles, even triples your chances to win! Noen andre som har fått denne mailen ? Svarte på alt og fikk 3 raffle tickets og abc bonus ticket stod d på sia, men var kun dette som sto i mail.... merkelig 5512917[/snapback] Har ikke fått en eneste mail fra dem.. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 sjekk spam-folderen, der havnet mailen hos meg Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Da var testen gjort, men jeg har aldri vunnet i noe slikt før og regner med at det ikke blir noe særlig nå heller Men jeg får krysse fingrene Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 sjekk spam-folderen, der havnet mailen hos meg 5516949[/snapback] Hehe. Der var den ja! Jeg fullførte alle bonusrundene, men fikk kun denne ene mailen.. Lenke til kommentar
.com Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 er mailing adress det samme som adressen til huset jeg bor i? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 er mailing adress det samme som adressen til huset jeg bor i? 5517493[/snapback] Jeg skrev i hvertfall bostedsadressen der! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har ikke mottat noen mail jeg heller:-( Ciao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå