Gå til innhold

Vinn premier med Abit


Anbefalte innlegg

Hehe, dette er bra gjort av Abit som sliter litt i motgangen økonomisk, man tjener godt da ved å hive ut slike premier som for dem ikke koster noe spess mye egentlig, men som får økt aktivitet på demmes sider og ubevist så vil vi mennesker huske Abit-navnet litt bedre hvis man skal kjøpe nytt hardware.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, dette er bra gjort av Abit som sliter litt i motgangen økonomisk, man tjener godt da ved å hive ut slike premier som for dem ikke koster noe spess mye egentlig, men som får økt aktivitet på demmes sider og ubevist så vil vi mennesker huske Abit-navnet litt bedre hvis man skal kjøpe nytt hardware.

5512570[/snapback]

 

Jada, er nok ganske lurt dette.

 

Merket at de reklamerte en del for fatal1ty serien til tider der :p

Lenke til kommentar

You've successfully completed Stage I of the survey, which means that you've earned yourself one virtual raffle ticket for the 50 motherboard drawing! Looking for even more chances to win? Complete the remaining stages and receive 1 additional ticket for each stage you complete. Filling out more stages doubles, even triples your chances to win!

 

Noen andre som har fått denne mailen ?

 

Svarte på alt og fikk 3 raffle tickets og abc bonus ticket stod d på sia, men var kun dette som sto i mail.... merkelig

Lenke til kommentar
når jeg har svart på spørsmål på den første siden og trykker på "save & continue"

får jeg en poppup som sier "please select an answer" ??

Jeg har prøvd både i Firefox, Opera og IE

5511509[/snapback]

 

Jeg hadde samme problemet, men når jeg bare huket av på hva jeg hadde overklokket, selv om jeg ikke overklokker, kom jeg videre!

Lenke til kommentar
You've successfully completed Stage I of the survey, which means that you've earned yourself one virtual raffle ticket for the 50 motherboard drawing! Looking for even more chances to win? Complete the remaining stages and receive 1 additional ticket for each stage you complete. Filling out more stages doubles, even triples your chances to win!

 

Noen andre som har fått denne mailen ?

 

Svarte på alt og fikk 3 raffle tickets og abc bonus ticket stod d på sia, men var kun dette som sto i mail.... merkelig

5512917[/snapback]

Mailen kom rett etter at du var ferdig med første del. Etter de andre kommer det ikke noe.

Lenke til kommentar
Fikk svar om feil passord eller e-mail adresse.

5511870[/snapback]

 

Det er kun de 8 første tegnene i passordet du skrev inn som blir registrert på infosiden, og hvis du senere blir bedt om å skrive inn passordet på nytt får du feilmelding hvis du skriver inn mer enn 8 tegn.

Lenke til kommentar
You've successfully completed Stage I of the survey, which means that you've earned yourself one virtual raffle ticket for the 50 motherboard drawing! Looking for even more chances to win? Complete the remaining stages and receive 1 additional ticket for each stage you complete. Filling out more stages doubles, even triples your chances to win!

 

Noen andre som har fått denne mailen ?

 

Svarte på alt og fikk 3 raffle tickets og abc bonus ticket stod d på sia, men var kun dette som sto i mail.... merkelig

5512917[/snapback]

Har ikke fått en eneste mail fra dem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...