Skagen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Følger jeg linken fra HW.no-artikkelen får jeg 403 - Forbidden. Følger jeg linken på Abit sine sider får jeg 404 - Not Found. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) nevermind..fant det! AKIRA Endret 28. januar 2006 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 fylte det nettopp ut, og det gikk smertefritt får se om det blir no ut av dette da =) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Klarte det! Kjørte på med 3 bonusrunder også! Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Fantastisk! Trykte på "Save and continue" knappen og ble slengt tilbake til side 1, prøvde å logge inn med det passordet jeg hadde laget meg, men det gikk ikke nei! 5511116[/snapback] Problemet ditt ligger i signaturen... prøv med IE Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 når jeg har svart på spørsmål på den første siden og trykker på "save & continue" får jeg en poppup som sier "please select an answer" ?? Jeg har prøvd både i Firefox, Opera og IE Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har en følelse av at muligheten for å vinne er ubehagelige små. Hehe. Men må si at jeg liker at Abit gjør dette, hvertfall dersom de tar hensyn til denne undersøkelsen noe jeg regner med at de gjør. Jeg stemte for Abit notebooks. Ser for meg en bærbar ned nVidia go 7600, dualcore 64bits cpu og 15,4" Widescreen(1680*1050) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 når jeg har svart på spørsmål på den første siden og trykker på "save & continue"får jeg en poppup som sier "please select an answer" ?? Jeg har prøvd både i Firefox, Opera og IE 5511509[/snapback] Har du svart på alle spørsmål da? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har svart på alle spørsmålene, sjekket om jeg hadde svart på alle spørsmålene, og sjekket i gjenn. Derfor jeg synes det var så rart med den poppupen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 I tilfelle dere vinner noe må dere regne med å betale toll på varene dere får tilsendt. Abit sluttet å svare meg når jeg sa at tollvesenet nektet å rikke seg. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Var ferdig med hele saken. Måtte logge inn (igjen) før testen var ferdig. Symes det var rart siden jeg allerede var logget inn! Uanset fikk ikke til dette! Fikk svar om feil passord eller e-mail adresse. Ba dem sende meg passord på nytt og fikk da en tom mail? Ciao Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det har vel kanskje sammenheng med regelen: 9. Winners are responsible for any applicable duties and/or taxes Jeg sa at jeg ikke overklokket pcen... også måtte den vite hvor jeg overklokket på neste spm for å gå videre. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Var noen følges-spørsmål der som var rimelig på bærtur. Jeg har aldri eid et abit-hovedkort ei heller brukt uguru. Likevel skulle de ha meg til å vurdere begge to ^^ Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 I tilfelle dere vinner noe må dere regne med å betale toll på varene dere får tilsendt. Abit sluttet å svare meg når jeg sa at tollvesenet nektet å rikke seg. 5511694[/snapback] Det er jo ganske klart spesifisert at alle omkostninger faller på mottaker også da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 enden, AMOR Komputer påsto frem til Tollvesenet avkreftet det at en Invoice skulle få regningen sendt til dem selv, i hvert fall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 I tilfelle dere vinner noe må dere regne med å betale toll på varene dere får tilsendt. Abit sluttet å svare meg når jeg sa at tollvesenet nektet å rikke seg. 5511694[/snapback] Nei...ingenting er gratis her i verden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 enden, AMOR Komputer påsto frem til Tollvesenet avkreftet det at en Invoice skulle få regningen sendt til dem selv, i hvert fall. 5512115[/snapback] Nå snakket jeg om denne situasjonen, ikke din gamle sak: 9. Winners are responsible for any applicable duties and/or taxes Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Jeg fikk bonus ticket A Får håpe jeg vinner noe fint da.. hehe Endret 28. januar 2006 av Markaren Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har svart på alle spørsmålene, sjekket om jeg hadde svart på alle spørsmålene, og sjekket i gjenn. Derfor jeg synes det var så rart med den poppupen 5511569[/snapback] Kan hende du har krysset av for mange eller for få alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå