Gå til innhold

Vinn premier med Abit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Premier for over 10 000 dollar skal deles ut til de som deltar og blir trukket ut som vinnere.

Les mer

5510289[/snapback]

"You don't have permission to access /event/survey/ on this server"

høres bra ut, men tror de sliter med konkurransen :)

Endret av darker
Lenke til kommentar

Da var svarene sendt inn. Bare å krysse fingrene. Men tror de bomma litt når de skulle finne målgruppa til undersøkelsen. Veldig mange "barnehage" spørsmål der.

Noen som vet ca. hvor mye det blir i skatt og avgifter / fortolling for dem som vinner "The Grand Prize" ?

Lenke til kommentar

holder på med å ta den nå, og må si jeg lo litt da dette spørsmålet kom opp:

Which online media influence your purchasing decisions the most? (choose up to 2):

Tom's Hardware

Anandtech

Hard|OCP

Hardware.no

Overklokking.no

Other (please specify)

Lenke til kommentar
Og da hadde jeg svart på alle spørsmålene :) Ble "litt" lei av å måtte velge hvem som hadde bygget pcen..

5510319[/snapback]

Veldig viktig det med å understreke og quatruppel confirme at det er jeg som har bygget PCen. Er du helt sikker på at du har bygget den helt selv uten hjelp ?

5510326[/snapback]

synes det var rart at de spurte nesten på alle, hvis det ikke var alle da? Hvem har bygd pc'n din? Skulle tro man bare trengte og svare 1 gang på det.

5510536[/snapback]

Dette er jo for at ingen skal bare gå igjennom hele testen å bare trykke vilt. Tipper at hvis man svarer forskjellig på de, så har man ikke sjans til å vinne. Bare for å konfirmere at du ikke kryssa random lissom.

holder på med å ta den nå, og må si jeg lo litt da dette spørsmålet kom opp:

Which online media influence your purchasing decisions the most? (choose up to 2):

Tom's Hardware

Anandtech

Hard|OCP

Hardware.no

Overklokking.no

Other (please specify)

5510549[/snapback]

Dette er jo selvfølgelig fordi du valgte "Norway" før du startet testen. MEn skal si jeg ble llitt overrasket selv ja :)

Lenke til kommentar

Då kom no eg meg igjennom. Sjølv om vinnarsjansen er liten, er det no artig å delta.

Dere som klager på mange spørsmål; si ja takk til MMIs store årlige undersøkelse en gang :) Det er over 60 sider med samme antall spørsmål, og man har tre uker på seg eller noe :)

5510958[/snapback]

Artig den. Fekk tilsendt to stk. i fjor, vart mykje tilfeldig avkryssing etterkvart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...