PMnormal Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Kom tilfeldigvis over et produkt som jeg ønsker å dele med dere: http://www.ddmr.no/index.php?page=vis_prod...=2630&MenyID=40 En slik reflektor har nok mange ventet på. Er dette gammelt nytt? Tror sannelig jeg vil ha meg en, selv om den koster mer enn den ser ut. Er jo mulig å lage noe selv som fungerer, men det vil jo ikke se så fint ut + man må jo dra ræven ut av godstolen for å finne noe å lage den av. Er jeg litt lat, nå, eller var det andre som likte den. Endret 28. januar 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Dette er gammelt nytt Og den maa da finnes billigere enn det der. Slike ting burde i mine oeyne foelge med naar du kjoeper, akkurat som solblender paa objektiver... Flaaing er det! Spesielt siden den sannsynligvis koster enda mer i de fleste fotobutikker, og man maa betale halve prisen i frakt ved nettkjoep. Skulle ikke forundre meg om elkjoep/expert begynte aa selge den for 5-600 kroner... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Det er nok et eksempel på at de store beregner seg på et ukritisk marked. Det var ikke vanlig med medfølgende solblender før heller, men når man sammenligner kitobjektivet til Canon med konkurrenten fra Sigma, så synes jeg sistnevnte tar kundene mer på alvor når de leverer solblender med som standard. Ellers snakker vi nå om de små innsparingene som blir store summer når et produkt selges i bøtter og spann. Slik har det vel altid vært, og slr-kundene virker ikke mer kritiske nå enn de var tidligere. Lenke til kommentar
Braaten Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Men hva er egentlig formålet med en sånn blits reflektor?? Er det for og gjøre blitsen svakere? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Bli mykere og spre mer. Nyttig effekt som jeg bruker ofte på min 550EX, men det er jo ikke altid den er med. Lenke til kommentar
bardd Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Denne koster faktisk 95,- hos Foto & Video. http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?Re...0674&who=kelkoo Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 195 ja... pluss frakt... Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Noen som har lagd noe lignende selv? Hadde vært nyttig og hatt en, men det der var litt dyrt for noe som ser ut som papir. Har forresten lett etter noe lignende til min eksterne canon blitz, som bare funker manuelt på mitt digitale speilrefleks. Noen som vet hva man skal søke etter? Får sikkert tak i noe billig på ebay. Fant den Lumiquesten på ebay. rundt 150,- med frakt til norge Endret 2. februar 2006 av Gnarf Lenke til kommentar
engekri Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Må imnrømme at jeg ikke ser noen forskjell på 50kr når det er snakk om å bestille noe fra ebay i stedet for en norsk nettbutikk. Noen som har bilder som er tatt med denne her saken? Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Blir fort halve prisen, da norske nettbutikker ofte tar hundrelappen for små ting som minnekort. Tror jeg venter med og høre hva folk synes om den før jeg kjøper noe lignende selv. Er det meningen at man skal henge det på kameraet? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 195 ja... pluss frakt... 5540633[/snapback] Ikke hvis man har Foto/Video i nærheten, som i Oslo. Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) En DIY løsning er jo rett og slett å kutte ut en passe stor del fra en spylervæske-beholder. Den ene enden kan kuttes slik at den kan settes på objectivet.... Husker det var en på "steves digicams" forumet som hadde gjort det med sin Pana FZ5... her er linken: Store modifikasjoner av FZ5 Endret 4. februar 2006 av schloemi Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.photo-gallery.dk/bouncer/side-14.htm kan dette være noe lurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå