Gå til innhold

Kul gadget til innebygd blitz

Anbefalte innlegg

Kom tilfeldigvis over et produkt som jeg ønsker å dele med dere:

http://www.ddmr.no/index.php?page=vis_prod...=2630&MenyID=40

En slik reflektor har nok mange ventet på. Er dette gammelt nytt?

Tror sannelig jeg vil ha meg en, selv om den koster mer enn den ser ut. Er jo mulig å lage noe selv som fungerer, men det vil jo ikke se så fint ut + man må jo dra ræven ut av godstolen for å finne noe å lage den av. Er jeg litt lat, nå, eller var det andre som likte den.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er gammelt nytt :p

Og den maa da finnes billigere enn det der. Slike ting burde i mine oeyne foelge med naar du kjoeper, akkurat som solblender paa objektiver...

Flaaing er det! Spesielt siden den sannsynligvis koster enda mer i de fleste fotobutikker, og man maa betale halve prisen i frakt ved nettkjoep.

Skulle ikke forundre meg om elkjoep/expert begynte aa selge den for 5-600 kroner...

Lenke til kommentar

Det er nok et eksempel på at de store beregner seg på et ukritisk marked. Det var ikke vanlig med medfølgende solblender før heller, men når man sammenligner kitobjektivet til Canon med konkurrenten fra Sigma, så synes jeg sistnevnte tar kundene mer på alvor når de leverer solblender med som standard. Ellers snakker vi nå om de små innsparingene som blir store summer når et produkt selges i bøtter og spann. Slik har det vel altid vært, og slr-kundene virker ikke mer kritiske nå enn de var tidligere.

Lenke til kommentar

Noen som har lagd noe lignende selv? Hadde vært nyttig og hatt en, men det der var litt dyrt for noe som ser ut som papir.

Har forresten lett etter noe lignende til min eksterne canon blitz, som bare funker manuelt på mitt digitale speilrefleks. Noen som vet hva man skal søke etter? Får sikkert tak i noe billig på ebay.

Fant den Lumiquesten på ebay. rundt 150,- med frakt til norge

Endret av Gnarf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...