Greggar Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Oppsøkte Spaceworld i Storgt., Oslo for å kjøpe et Olympus C-220, Zoom. Det var avertert i avisen til 2499,- Men ekspeditøren holdt på at prisen var 2999,- Holdt på å måtte forlate butikken med uforettet sak da en annen kunde kom meg til hjelp med et avisutklipp. Da ordnet saken seg, men slikt burde vel være unødvendig. På meg virker det som de "prøver seg", en må passe på selv. Lader og batterier fulgte ikke med, trass i at dette sendes med fra Olympus Norge. Mange Web shopper selger dette kameraet til samme pris, med lader og batterier. Føler meg snytt!! Hold dere unna Spaceworld ! Lenke til kommentar
NERV Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Har tidligere jobbet i Spaceworld. Jeg vil bare nevne at SW butikker har ulike eiere, og at man ikke kan trekke en konklusjon om hele kjeden basert på hva man opplever i en butikk. Ellers har jeg skreve under på en taushetsavtale, så jeg vill ikke kommentere hvorvidt enkelte butikker bevist plukker ut standarutstyr fra eskene, og selger det som ekstra utstyr. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 13:18, skrev NERV:Ellers har jeg skreve under på en taushetsavtale, så jeg vill ikke kommentere hvorvidt enkelte butikker bevist plukker ut standarutstyr fra eskene, og selger det som ekstra utstyr. Der sa jo du det :razz: Lenke til kommentar
Visionxxx Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg jobber på SpaceWorld. Det er sant som han sier. f.eks Storgata har sine egne tilbud i aviser o.l . Bare alle kundene klarer og lese hvem dette tilbudet gjelder hos. og at det står forbehold om trykkfeil :smile: Mulig betjeningen ikke hadde fått noen informasjon om at dette kameraet var satt ned. sånt kan også skjer :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå