asad Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) http://www.google.no/search?hl=no&q=Christ...-s%C3%B8k&meta= Christian Bale, fyren som spilte batman i den siste filmen. i 2004 spilte han inn en film, som het the machinist.Denne handler om en fyr som ikke sover på 1 år og begynner å tvile på sitt eget sinn. Det sykeste er hvor mye fyren har gått ned i vekt til denne filmen. Han så ut som en auswitch fange! Husker han fra batman, og equilibrum der han så veltrent og buff ut. Sjekk så disse bildene fra filmen, ble ikke så bra kvalitet men..! Helt utrlolig. Anbefaler denne filmen på det sterkeste. Et annet bilde av han, fra den samme filmen, der hadde han tydeligvis gått opp i vekt igjen. Endret 28. januar 2006 av asad Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Han gjorde en ikke helt ueffen figur i American Psycho også.... men her er det delte oppfatninger om filmens helhetlige kvalitet.. Han hadde stemmen til Thomas i Pocahontas, vet ikke om det kvalifiserer til ytterligere dyrking..... T'Weed Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Veldig god skuespiller, og det han gjorde i maskinisten var ganske utrolig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Sannheten om The Machinist er at Bale faktisk ikke ble SÅ tynn som du ser han i filmen. Han ble tynn, ja, men siden regissøren ikke syntes han ble "tynn nok", brukte de CGI for å få han enda tynnere. Uansett en kjempeflink skuespiller som tydelig vis ofrer mye for rollene sine. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Sannheten om The Machinist er at Bale faktisk ikke ble SÅ tynn som du ser han i filmen. Han ble tynn, ja, men siden regissøren ikke syntes han ble "tynn nok", brukte de CGI for å få han enda tynnere. Uansett en kjempeflink skuespiller som tydelig vis ofrer mye for rollene sine. 5510193[/snapback] Hva er CGI? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) CGI = Computer Genereted Image altså de bruke PC`en men veldig dyr software til å slanke fyren enda mere. WHF? Endret 28. januar 2006 av Wooho Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 CGI = Computer Genereted Image altså de bruke PC`en men veldig dyr software til å slanke fyren enda mere. WHF? 5510727[/snapback] wow, trodde faktisk ikke det var mulig? Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Såvidt jeg har skjønt så ville han gå ned mer i vekt, men folka bak filmen i samråd med leger sa nei. Er nok derfor de har brukt CGI...Christian Bale sies å være en av de mest "fysisk" dedikerte skuespillerene i Hollywood. Uansett vekttap eller ikke leverer han, etter min mening, en fantastisk bra rolletolkning i denne filmen. En av de beste filmene jeg har sett på lang tid. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 At folk gjør så mye for å få en rolle, gjør godt inni meg. Vektforandringen han går gjennom fra The Machinist til Batman Begins er enorm. Christian Bale er en god mann. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 At folk gjør så mye for å få en rolle, gjør godt inni meg. Vektforandringen han går gjennom fra The Machinist til Batman Begins er enorm. Christian Bale er en god mann. 5511060[/snapback] Det verste er at denne filmen ikke ble særlig kjent heller ( tror jeg ). Og den softwaren de brukte må ha vært helt sinnsykt, siden alle scenene så 100% ekte ut. Uansett, VELDIG god jobb av Christian her. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 CGI = Computer Genereted Image altså de bruke PC`en men veldig dyr software til å slanke fyren enda mere. WHF? 5510727[/snapback] wow, trodde faktisk ikke det var mulig? 5510969[/snapback] Å joda, det er fullt mulig. De gjorde faktisk det i Der Untergang også. De syntes ikke skuespilleren lignet nok på Hitler, så de la på litt CGI for å få han til å se enda litt mer troverdig ut. Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 CGI = Computer Genereted Image altså de bruke PC`en men veldig dyr software til å slanke fyren enda mere. WHF? 5510727[/snapback] wow, trodde faktisk ikke det var mulig? 5510969[/snapback] Å joda, det er fullt mulig. De gjorde faktisk det i Der Untergang også. De syntes ikke skuespilleren lignet nok på Hitler, så de la på litt CGI for å få han til å se enda litt mer troverdig ut. 5511425[/snapback] Igjen, wow. Du har ikke link til noe info engående den teknikken der? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har ikke hørt noe som helst om at de har brukt dataeffekter for å slanke ham mer. Kan hende de har brukt litt optiske effekter, men tror ikke de brukte no cgi Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 [iC,28/01-2006 : 14:40] CGI = Computer Genereted Image altså de bruke PC`en men veldig dyr software til å slanke fyren enda mere. WHF? 5510727[/snapback] wow, trodde faktisk ikke det var mulig? 5510969[/snapback] Å joda, det er fullt mulig. De gjorde faktisk det i Der Untergang også. De syntes ikke skuespilleren lignet nok på Hitler, så de la på litt CGI for å få han til å se enda litt mer troverdig ut. 5511425[/snapback] Igjen, wow. Du har ikke link til noe info engående den teknikken der? 5511863[/snapback] Har nok ikke noen link. Om du har Der Untergang, derimot, kan jeg råde deg til å se på bonusmaterialet. Mener de nevnte det der, i en av dokumentarene. Dimitrij: Jeg er ganske så bestemt på at de brukte CGI i The Machinist. Kan godt hende jeg tar feil, men inntil det motsatte er bevist, holder jeg meg til min "teori". Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Lenke til et intervju med Christian Bale: http://movies.radiofree.com/interviews/the...tian_bale.shtml Han svarer vel ikke helt direkte på spørsmålet men tror det gjøres ganske klart at det ikke er brukt noe dataeffekter som har med kroppen hans å gjøre ihvertfall. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hmm jeg har aldri hørt om det i der untergang, og jeg har sett alt av intervju og behind the scenes.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hømm... Jeg har i allefall sett det en eller annen plass (mest sannsynlig i en dokumentar). Mener nå at det var blant ekstramaterialet. Jeg skal sannelig begynne å søke litt rundt omkring jeg nå, finne det ut. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Hømm... Jeg har i allefall sett det en eller annen plass (mest sannsynlig i en dokumentar).Mener nå at det var blant ekstramaterialet. Jeg skal sannelig begynne å søke litt rundt omkring jeg nå, finne det ut. 5517154[/snapback] så ut som cgi ikke ble brukt i denne filmen, ifølge det han sa i intervjuet. Hmm. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Kan hende jeg har tatt feil da, finner selv ingen ting om det verken i dokumentarene eller på nett (hvordan i huleste har jeg kommet på den idèen da? ). Men jeg er da ganske så sikker på at de brukte effekter av noe slag (enten CGi eller noe annet) for å få Bale til å se tynnere ut. Ser ut som at det er flere i denne tråden som har fått med seg noe sånn. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 At de bruker CGI i film for å endre på utsende på skuespillerne har ikke akkurat vært gammel nytt. Ta f.eks Red Dragon der folka bak filmen gjorde Anthony Hopkins ungdommelig (fjernet rynkene glattet ut ansiktet osv) i filmen da, den skulle ta settingen før The Silence of the Lambs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå