Gargarath Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Heisann! Har et problem med tegnene `` og ^^. Jeg for rett og slett ikke til å skrive é, fordi når jeg trykker på ` tasten 1 gang så kommer det fram to tegn. Altså, når jeg trykker shift + ` så blir det automatisk `` med en gang. Dette skal jo egentlig skje når jeg trykker to ganger. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Sjekk på oppgavelinjen hvilket språk tastaturet er stillt inn på. (eventuellt still inn på kontrollpanélet.) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 for å få é så trykker jeg Ctrl + Alt +\ knappen så trykker jeg på e. Da kommer streken den veien "é" og med shift +\ knappen blir det "è" \ knappen er den knappen mellom backspace og "?" tasten. samme som du bruker tror jeg. Lenke til kommentar
Gargarath Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Har fortsatt samme problemet =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå