hylo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg tenker DENNE kan være til hjelp! Nydelig! Da har jeg noe å gå etter om jeg først bestemmer meg for å lage det selv. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da har jeg akkurat fått NAD C355BEE i hus, sitter å venter på dali concept 8. Mulig jeg må vente så lenge som en mnd da jeg skaffet meg de langt billigere enn i butikken. Må bare si att jeg er utrolig fornøyd med førsteinntrykket av C355BEE, forskjellen på denne å mitt ti år gamle kenwood anlegg er enormt! Takker Flerek for hjelpen så langt Synd høyttalerne streiker ved rundt 20% belastning. hehe. Skal bli gøy å få alt igang. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du kommer til å ha det mye gøy med den forsterkeren. Husk å legg ut bilder når de nye høyttalerene er i hus. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Høyttalere # Klipsch RF-82 # Klipsch RC-64 # Klipsch RS-52 # XTZ 99 W12s Effekt # Yamaha RXV-1800 # Parasound NC 2250 Bilde # Epson EMP TW-2000 # Panasonic DMP BD-35 # Dreamscreen Dynagrey 92" Venter også på et Par RS-42 og da blir det å teste 7.1 og 5.1 med presence. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Så koselig ut det, Klipschy. I dag har jeg handlet høyttalere. Jeg har erstattet Dali 104 med Dali 8008. :-) Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Fornøyd med Dali Blue 8008 eller Sveinung? Fant ikke slike til salgs på det halve året jeg var på jakt, men vurderer fortløpende et bytte. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Veldig fornøyd så langt. Helga som kommer blir rolig, så det blir sikkert mye musikk lytting. Legger ved bilde av en av høyttalerne. Som dere ser står de pensjonerte 104 høyttalerne på siden. Det må være det mest strøkene 104 parret i norge :-) Endret 12. mars 2009 av Sveinung Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Legger inn et par bilder av mitt nåværende oppsett. Det består av følgende komponenter: Vincent SV-226MK Abrahamsen V 1.0 KEF Q7 Jeg er preget av finanskrise og studentøkonomi, så jeg har ikke råd til allverden. Endret 12. mars 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nei, det der må vel ha vært så godt som gratis TheGnome! Hehe! "My wallet's too small for my fifties, and my diamond shoes are too tight!" Jeg gjetter det er svært vellydende, på toppen av at det ser svært bra ut. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Kan jo legge ut mitt også da, ikke bare kommentere andres. Er en forholdsvis liten stue jeg har her, men prøver å få mest mulig ut av den. Høyttalere Front: Dali Blue 6006 (bi-amped) Surround: Dali Blue 5005 Center: Dali Blue C1000 Sub: Dali Suite S1.5 Kabling Biltema HDMI Stinger 4kv OFC Elektronikk Denon AVR-2809 7.1 receiver (5.1 med bi-ampede fronter) Denon ASD-11R iPod dock Philips 42PFL3312 Konsoller PS3 Wii Endret 14. mars 2009 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Veldig pent Bjørnar! Litt nye bilder siden jeg har byttet ut høyttalerne. :-) Endret 17. mars 2009 av Sveinung Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Der trives du nok godt Sveinung, ser ut som et oppsett det går an å nyte! Har mye pent å si om kombinasjonen NAD/Dali. Ser du har et par telys på den ene fronten Sveinung, det ville jeg vært forsiktig med! Hadde det selv for inntil to måneder siden på mine 6006. No fjonge greier madamen fikk til jul. The Dark Knight sendte de i gulvet med et brak. Sjansen er stor for at dine 8008 sender dem i gulvet hakket raskere. :!: Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg storkoser meg. Det er helt klart! Jeg skal følge passe på de telysene. Endret 18. mars 2009 av Sveinung Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Oppdatering: På fredag kobler jeg opp en Cambridge Azur 640C v.2 som skal ta over cd-avspilling etter PS3. PS3 gjør en begredelig jobb på akkurat det punktet syns jeg, men er fornøyd til DVD og BD så den skal imidlertid få stå i stua en stund til. Gleder meg veldig, ser for meg en kveld med Michael Hedges på akustisk i Cambridgen akkompagnert av en god cognac i glasset. EDIT: Var bare å drite i at jeg klarte å vente til fredag (les: i morgen). Den ble nok hentet i Fredrikstad i dag istedenfor å få den sendt hit (Drammen) i morgen ja! Bekrefter at det er noe helt overlegent magisk med en dedikert cd-spiller. Plutselig har jeg tokanals lyd jeg gjerne viser frem! Cambridgen løftet mellomtone og diskant til helt nye høyder. Man tror det ikke før man hører det, men jeg lover dere at man hører det. Varm lyd med glimrende oppløsning. PS3 må ta seg en bolle, eventuelt et helt bakeri. NÅ er jeg glad nå! Endret 19. mars 2009 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Legger inn et par bilder av mitt nåværende oppsett. Det består av følgende komponenter: Vincent SV-226MK Abrahamsen V 1.0 KEF Q7 Jeg er preget av finanskrise og studentøkonomi, så jeg har ikke råd til allverden. Nye signalkabler er kjøpt inn! Mine billige Tara Labs er byttet ut til fordel for Van den Hul The Wave. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Da har en ny ervering kommet i hus XTZ Class A100 D3 forsterker XTZ 99.36 høytalere Litt dårlig med plass så plasseringen er ikke så lett. Så langt, veldig fornøyd Neste blir nok utskifte av boksen fra steinalderen som ikke passer så godt in lengre Endret 1. april 2009 av egzeth Lenke til kommentar
_Feroz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ser at det er mye surround-anlegg her, og lurer på om jeg kanskje går glipp av noe. Imidlertidig står anlegget og spiller dust en av de dårligere Rage Against The Machine-platene. Mitt oppsett er beskjedent i denne sammenheng, men jeg koser meg, og blir derav litt poetisk. Mitt første anlegg: Da jeg fikk det igang var jeg ikke fjog, og mangel på innsikt gjorde meg gal, lyd var det dog, men aldri nok til å fylle en sal Mine gratis JBL hadde nok tatt kveld, som min fars forsterker før dem, element måtte kjøpes, og fram og tilbake løpes Euronics, El-Kjøp og Siba kunne ikkje hjelpe, nei på Hifi-Klubben måtte jeg ende elementene var på plass, men lyden var fortsatt dass Nå spiller jeg så høyt jeg bare måtte ønske, med en forsterker som en kruttønne 150 watt som ville skremt en katt ja kanskje til og med en liten mulatt? (?) Hehe. Lyden matcher kanskje diktet? Helt greit, men så er jeg 21 år og da! Bilder av mitt anlegg kommer! Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Fått meg nye høyttalere i dag, Vienna Acoustics Bach Grand i hvit pianolakk. Litt morsom konstruksjon, transparente membraner med reversert bassoppheng og diskant med bassport på sidene. Og noen virkelig solide, lekre terminaler! Lenke til kommentar
xoxo_tw Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Min anläggning: 2 högtalare enligt bild + jag har en subwoofer på golvet. Huvudenhete den lille till vänster har ibyggd cd / dvd spiller, den spiller också opp .mpg .mp3 .mp4 fra USB minne. Den har också 4" inbyggd TFT display. Jag köpte hele systemet för 630 NOK. =) http://www.alllike.com.cn/en/displayproduc...l?proID=1199500 Endret 17. juni 2009 av xoxo_tw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå