PatSharpX Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nice, pene Usher høyttalere, det er det ikke sant? Hva slags elektronikk har du? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Usher CP-6371 om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bump! Noe som vil vise frem sitt anlegg? *prøve å redde tråden* Her er mitt, kommer oppgraderinger på nyåret... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hadde vært kult å opprette en V.2 slik at de som har vist anlegget kan vise det på nytt uten å være i tvil om de "burde". Er kanskje noe på gang her i leiren også. Nåværende anlegg vist ved dårlige bilder: Link i signatur. Lenke til kommentar
tomas7137 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) 4STK PROSON 212RR DRIVES AV EN NAD C372+C272 Endret 17. januar 2008 av tomas7137 Lenke til kommentar
MuD Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kan prøve og live opp tråden litt igjen Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det Dali jeg ser? Hvilken elektronikk har du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nei, det er ikke Dali du ser. Det er Dynavoice lang vei Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hm, så bare ut som de karakteristiske basselmentene til Dali. Uansett så var det fine høyttalere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da blir det nytt anlegg på Lars: Forsterker: Shanling SLM-A40 MKII Høyttalere: Canton Ergo 609 DC Shanlingen har en knallgod DAC, dermed blir det til at jeg benytter en PS3 som signalkilde i månedene som kommer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Får puste litt liv i denne tråden da.. Nyeste medlem i familien, Hegel H200 Det blå lyset er heldigvis ikke like sterkt i virkeligheten.. Ikke verdens beste fjernkontroll i bruk, men den ser jo snasen ut i det minste! Nå trenger jeg bare nye høyttalere.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hva syns du om Hegel så langt da phax? Har snust litt på den forsterkeren selv, men blir litt mye for en fattig student. Ett år siden jeg kjøpte høyttalere og SACDspilleren min, kjenner abstinensene nå! Skal innom Stereofil å høre på noe MBL i neste uke tror jeg, men det er litt utenfor min prisklasse (enn så lenge). Blir vel en lytt på mbl 9011 med side 3 strømforsyninger som yter 5000watt i mono på mbl 101E Noen høyttalere i kikkerten da? Pent oppsett btw Endret 2. oktober 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja absolutt fornøyd, det er en fantastisk god forsterker! Men forskjellen blir nok enda større med riktige høyttalere. Snuser på noe fra Dynaudio. Det vet jeg er en knall kombinasjon med Hegel. Hadde Focus 220 på test hjemme for ikke så lenge siden, men de ble for store for min stue. Veldig smal stue her så får fort stående bølger. Sikler og på Contour S1.4.. Også nysgjerrig på Kef XQ30, men den er litt verre å få lyttet på. Storebrorern har jo gjort det bra i test hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Her er min lekeplass. Endret 4. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Ja absolutt fornøyd, det er en fantastisk god forsterker! Men forskjellen blir nok enda større med riktige høyttalere. Snuser på noe fra Dynaudio. Det vet jeg er en knall kombinasjon med Hegel. Hadde Focus 220 på test hjemme for ikke så lenge siden, men de ble for store for min stue. Veldig smal stue her så får fort stående bølger. Sikler og på Contour S1.4.. Også nysgjerrig på Kef XQ30, men den er litt verre å få lyttet på. Storebrorern har jo gjort det bra i test hvertfall. Blir kanskje litt offtopic, men har du sett noe på Tannoy Prestige Autograph hørte de på en visning hos stereofil og må si de spilte meget bra! Dog ikke så høyt og så dyp bass, men jeg like de veldig godt! Aner ikke hvordan de er sammen med Hegel da, de spilte sammen med en ASR forsterker da jeg hørte dem. Endret 2. oktober 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Her er da det jeg har skrapt sammen foreløpig. Får klare seg til jeg flytter til et rom med litt bedre lydegenskaper. Består av: Harman/Kardon AVR 335, Klipsch B-3 og PS3. Endret 3. oktober 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja absolutt fornøyd, det er en fantastisk god forsterker! Men forskjellen blir nok enda større med riktige høyttalere. Snuser på noe fra Dynaudio. Det vet jeg er en knall kombinasjon med Hegel. Hadde Focus 220 på test hjemme for ikke så lenge siden, men de ble for store for min stue. Veldig smal stue her så får fort stående bølger. Sikler og på Contour S1.4.. Også nysgjerrig på Kef XQ30, men den er litt verre å få lyttet på. Storebrorern har jo gjort det bra i test hvertfall. Hegel h200 med Dynaudio Countour 1.4 er en kombinasjon jeg har testet mye. Låter himmelsk! Har ikke vært så glad i Dynaudio når jeg har testet det med f.eks. McIntosh, men med Hegel ble det helt rått. Har ikke prøvd Hegel med KEF, men det er vel Expert som har KEF i Norge for det meste? De har vel slik 30-dagers "bytterett"? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 fLeReK: Er det en Cerwin-Vega subwoofer jeg ser? Den så veldig stor ut! Skal ta noen bilder når jeg får de nye møblene mine på plass. Jeg har brukt en del penger på å oppgradere i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det stemmer det. Det er en Cerwin Vega CLS-15SX. Og ja, den er stor, men den spiller også stort. Film blir aldri det samme igjen. Det er mye morro-faktor i den subwooferen, det er sikkert og visst. Endret 3. november 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå