skylinepower Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 har et Sharp et eller annet som jeg betalte 30,- for, samt 4 høytalere (irginalene kostet 30,- og de nyeste kostet 100,-) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Okay, vart så fornøgd med det bildet her, måtte berre legge det ut. ^^ (Beklagar dårleg komprimering.) Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Snakker vi usher her eller? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ikke nok med at det er Usher,det er nesten etterligning av bildet med Dalien min Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette er Radioen min til pappa, skal ha med en pc til han så har jeg et greit pc anlegg... kasett spilleren virker ikke Gammelt, men kostet meg ingen ting, pappa betalte, men ble på 30,- spilleren 30,- de svarte høytalerne 100,- de høytalerne uten netting. 160,- totalt... Synes da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg vet ikke om det er det jeg ville kalle et "greit PC-anlegg", men gjør sikkert jobben sin. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg vet ikke om det er det jeg ville kalle et "greit PC-anlegg", men gjør sikkert jobben sin. 9199865[/snapback] enig.. Ikke sikkert de klarer jobben engang. Har den inngang for lyd a? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Syns jeg så en AUX inngang der et sted Men nei,dette må nesten skjære i ørene spør du meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Creative selger noen anlegg til gi-bort-pris. Kanskje noe å se på? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Creative selger noen anlegg til gi-bort-pris. Kanskje noe å se på? 9201106[/snapback] Eller logitech for den saks skyld. Får et 5.1 annlegg for 500,- som er helt ok! 70 RMS bass etc. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvis han har fått anlegget, er det jo bare å koble det i sammen og gi gass. Frode Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har bestemt meg at jeg skal prøve! Men hvordan dte lyder er en annen ting.. Den har AUX uttak og har bestilt kabel som kommer i morgen tror jeg, skule komme i kveld, men... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Lyden blir nok ikke det beste man har hørt men diverse gamle forsterkere har faktisk en god del gamp i seg Husker pappa sitt gamle anlegg. Kunne bare skru opp til 2 i volum (10 max) så spillte den veldig høyt. Var Lignende høyttalere som du har på bildet der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Vi har to gamle anlegg i kjelleren litt nyere enn det skylinepower slo kloa i. Er dette egentlig noe å ta vare på? Hvis ikke dumpes de på dynga snart. Endret 28. oktober 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 funker det, så behold det men hvis du ike trenger det så... Send meg en Pm hvis du tenker og kaste det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 De funker utmerket. Eneste er tre platespillere som jeg tror har avgått med døden. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 http://www.finn.no http://www.qxl.no Det er alltid noen som har bruk for ting som fungerer. Legg det ut til spottpris og be kjøper om å betale frakten. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 God ide, men koster det ike penger og legge dte ut for salg da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 http://finn.no/finn/bapinput 25 kr for salg, og 0 kr for å gi bort. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Her kommer en se-hva-jeg-har-kjøpt-meg post. Dette er min nye Graham Slee Solo "green" hodetelefonforsterker. Dette er såvidt meg bekjent det første og eneste eksemplaret av 2008 utgaven av Graham Slee Solo som finnes i Norge. Kjøpt direkte av konstruktør for en svært fordelaktig pris. edit: Hadde jo vært litt kulere om bildene kom i kronologisk rekkefølge Endret 9. august 2007 av Peterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå