sigurd90 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Vet jeg har svart he i tråden tiligere, men det er over et år siden. Har skjedd noen oppdateringer siden da. Så legger ut på nytt Det blir for det meste brukt til musikk i 2kanaler, men er fint og kunne se en film i sorruand en gang i blant Med tiden kommer det til å bli byttet ut med et skikkelig stereo anlegg. Av elektronikk har jeg: Harman/Kardon avr 4550 Harman/Kardon dvd 21 Technics platespiller NAD RIIA forsterker Benq pe5120 prosjektor. Høyttalere: JBL e80 JBL ec25 JBL e20 JBL e150p Platespilleren er ikke med på bildene. Bilder og mer info kan sees HER Edit: Bildene ble visst litt store. Endret 28. januar 2007 av sigurd90 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 En god start det sigurd90 Jeg fikk meg ny cdspiller på fredag og nye bilder kommer snart Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Takk for det Hvilken cd spiller har du kjøpt da? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 http://avforum.no/minhifi/show.php/Bortne Mitt Hifi oppsett. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Lekkert anlegg panerai! Skulle gjerne hatt de Elektrokompaniet ampene dine! :!: Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du får power ampen for ca 3500 (ikke mine da, har ikke råd til å selge). Pre ampen går vel for ca 2000 - 2500 brukt. Hifi faller fort i pris gitt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nye bilder i anlegget mitt minHiFi Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Se der ja Gratulerer med ny cd spiller. Har samme RIAA trinn som deg. Ser ut som du har bra musikk smak også, mange av de samme cd'ene og lp'ene som ligger framme hos meg også. Hvordan fungerer PSB og Thule sammen da? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mitt lille anlegg: http://avforum.no/minhifi/show.php/Essemm Har lyst på ny cd-spiller, men det får vente. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mitt lille anlegg: http://avforum.no/minhifi/show.php/Essemm Har lyst på ny cd-spiller, men det får vente. 7857497[/snapback] Se der ja, fortsatt fornøyd med forsterkeren? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Se der ja Gratulerer med ny cd spiller. Har samme RIAA trinn som deg. Ser ut som du har bra musikk smak også, mange av de samme cd'ene og lp'ene som ligger framme hos meg også. Hvordan fungerer PSB og Thule sammen da? 7857276[/snapback] Syns Thule + PSB er en super kombinasjon! spiller bra sammen. Har ikke hørt PSB'ene noe særlig på andre forsterkere da. Lyd og Bilde fikk gode resultater med IA60 og T45. Mer er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mitt lille anlegg: http://avforum.no/minhifi/show.php/Essemm Har lyst på ny cd-spiller, men det får vente. 7857497[/snapback] Se der ja, fortsatt fornøyd med forsterkeren? 7857548[/snapback] Den spiller meget bra. Har blitt mange timer fremfor anlegget etter den kom i hus. Designet er også veldig bra. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Heisann! Her har dere mitt anlegg. Ikke så veldi fancy pancy men jeg er nå stor fornøyd jeg http://minhjemmekino.no/codex Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Mitt lille bidrag til denne tråden: Electrocompaniet ECI-2 som effektforsterker. Electrocompaniet ECI-3 som forforsterker. Sonus Faber Concertino høytalere. Tara-Labs kabler. Pc-basert avspilling,Juli@ lydkort. Subwoofer(e) blir det etterhvert. Endret 14. februar 2007 av Clutch Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Oi flott oppsett Clutch Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Mye snadder innpå her. Jeg har ikke så mye å skryte av, men det funker utrolig bra til mitt bruk! JVC platespiller AKAI DVD-spiller. Ødelagt, så skal skiftes ut. NAD 3225PE Forsterker. Og den lille, men fine LP-samlinga mi. Den vokser stadig! JAMO J-121 Flotte høytalere, funker ihvertfall perfekt til gutterommet! Skrivebordet i dette øyeblikk... Må bare si at jeg egentlig er Mac-mann, men harddisken på iBooken min har dødd, så sitter på pc akkurat nå... Modern sin jobbpc... Endret 28. februar 2007 av pholi90 Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Mange forskjellige anlegg her ser jeg! Kan vel like så godt brette ut det lille jeg har også.. Keltern's "HiFi" Lenke til kommentar
Afterburner Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Mange gromme saker her. Selv har jeg ikke hatt så god råd til å oppgradere i det siste, og bilde har jeg ikke akkurat nå, men har dette i stua da: Fronthøyttalere: Mirage M5 Senterhøyttaler: OM-C2 Bakhøyttalere: OM-R2 Kabel: Helt enkelt foreløpig, Kimber 4TC Receiver: Harman Kardon AVR-330 DVD: En eller annen i budsjettklassen med optisk overføring, brukes for tiden også som cd-spiller etter at cd-spillern tok kvelden. Skal oppgraderes etterhvert selvfølgelig =) Endret 7. mars 2007 av Juballong Lenke til kommentar
x-team Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Er ikke noen aktiv kar her på forumet, men så at tråden min hadde blitt ganske populær.. Har solgt ALT jeg hadde av hjemme anlegg, pga plass mangel, ikke fikk brukt det og skal bygge videre på stereoen min i bilen.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) En lite update på minHiFi. Det er nemlig flyttet til ett nytt rom. Og det er en annen forsterker. En Rega Brio på 2x38watt Se resten av annlegget her Endret 2. april 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå