PatSharpX Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 TheGnome fin oppdatering det der ja Lenke til kommentar
MuD Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har filmet anlegget mitt: VIDEO er litt dårlig kvalitet pga. komprimering! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 hører du virkelig på musikk i 6ch stereo? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 av og til, det spørst hvilken musikk eg hører på. men det blir jo ca det samme som stereo. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg elsker musikk over alt på denne jord, og spiller platene mine på dette...raklet. Har så vilt lyst på skikkelig anlegg, men har litt plassmangel her på hybelen (12kvm).. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 et ordentlig anlegg trenger ikke ta særlig mye mere plass da.. så du får nok finne en annen unnskyldning. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Har filmet anlegget mitt: VIDEO er litt dårlig kvalitet pga. komprimering! 7245447[/snapback] Musikk i 6ch er fyfy! Og det er ikke det samme som stereo, alt blir bare rotete og jævlig. Men btw: hva skalg høyttalere er det du bruker? Og er det en Yamaha RX-V6(ett eller annet) jeg ser? og til deg JLa: En god forsterker og noen små stativhøyttalere gjør susen Endret 9. november 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 av og til, det spørst hvilken musikk eg hører på. men det blir jo ca det samme som stereo. 7251375[/snapback] Stereoinnspillinger er alltid best i stereo. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 av og til, det spørst hvilken musikk eg hører på. men det blir jo ca det samme som stereo. 7251375[/snapback] Stereoinnspillinger er alltid best i stereo. 7259359[/snapback] Det er en sannhet med modifikasjoner, ofte kommer det an på hvor god prosessering man har og hva man vil oppnå. Folk på besøk hos meg foretrekker jevnt over musikk avspilt i Meridians proprietære Trifield framfor i ren stereo, og Lexicons Logic 7 har (nesten) tilsvarende godt rykte på seg til å hente ut senterkanal og ambient baklyd. Riktig satt opp ProLogic II med et anstendig anlegg er heller ikke så galt. Langt de fleste stereoinnspillinger i dag (og de siste mange tiår) er uansett ikke stereoopptak, men mangekanals-mono mikset ned til to kanaler. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har filmet anlegget mitt: VIDEO er litt dårlig kvalitet pga. komprimering! 7245447[/snapback] Musikk i 6ch er fyfy! Og det er ikke det samme som stereo, alt blir bare rotete og jævlig. Men btw: hva skalg høyttalere er det du bruker? Og er det en Yamaha RX-V6(ett eller annet) jeg ser? og til deg JLa: En god forsterker og noen små stativhøyttalere gjør susen 7254953[/snapback] 6ch. stereo virker meget bra for meg, spørs vell kansje litt hvilket lydkort man har og! frontane er Dynavoice M-85, bak er Jamo Studio 180 og center er Dynavoice C-6 receiveren er ein Yamaha RX-V740. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg har Audio Pro - Stereo One Og Audio Pro Sub+ Mk2 subwoofer Jeg er kjempefornøyd med dette anlegget, akkurat passe "stort" til rommet mitt! Faren min er ganske ekstrem;) Han har: B&W 801D Et par McIntosh MC1201 effektforsterkere En McIntosh C41 forforsterker Og en McIntosh MVP861 DVD-spiller Jeg kan redigere inn et bilde fra pappa sin pc etterpå hvis det er ønskelig:) Edit: Her er bildet av hele greia. (Tv'en er en 50 tommers pioneer plasma) Endret 13. november 2006 av Jurgemaister Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jurgemaister det er ikke dårlige greier nei!! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har endelig realisert drømmen; Vinyl! Har hatt en Pro-Ject 1 Xpression hjemme i snart en uke... Herlig. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har et sett Akai fra tidlig 80-tall. Tett kasse med tykke plater. Har ikke hørt høyttalere idag med samme tighte og harde bassen Spiller enormt bra høyt til å være 2x10" Forsterkern er en Grundig sak på 2x120 watt, desverre litt for dårlig til å dra høyttalerene fullt ut. Men bra forsterkere er dyre så foreløpig gidder jeg ikke bry meg med det, man hører det ut fra huset uansett Cd spillern er datan :!: Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Cd spillern er datan :!: 7287335[/snapback] Er ikke det vanlig blandt oss, da? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jurgermaister: Flott det anlegget til faren din. Tar jeg ikke helt feil, bruker Flagborg de samme frontene! Vet du om det er bassrefleks bak? syns de nemlig stod ganske nær bakveggen :S ;P: neeeida her må vi bruke dedicated cd-spiller vettu har du noe fett anlegg? Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jurgermaister: Flott det anlegget til faren din. Tar jeg ikke helt feil, bruker Flagborg de samme frontene! Vet du om det er bassrefleks bak? syns de nemlig stod ganske nær bakveggen :S ;P: neeeida her må vi bruke dedicated cd-spiller vettu har du noe fett anlegg? 7288281[/snapback] Jeg kan fint lite om høyttalere, men det er ikke noen form for hull bak eller noe bak, det er helt tett, og det var med en hifi-entusiast med å satt opp anlegget, så det er nok riktig:) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 ;P: neeeida her må vi bruke dedicated cd-spiller vettu har du noe fett anlegg? 7288281[/snapback] Tja.. Står lenger bak i tråden. Ok annlegg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6924108 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Her var det virkelig mange pene anlegg altså.. Håper jeg kan vise frem mitt hvis jeg skaffer meg et. Vil du hjelpe meg litt med kjøpet? Gjør det her Fett anlegg Jügermeister! Martin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har noen bilder av rommet mitt, er ikke så bra bilder av anlegget da, men du ser litt av det hvertfall. https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...log&blogid=653& Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå