Gå til innhold

Noen som har erfaring med bruk av 3D-briller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en tidligere generasjon av noe sånt, de fulgte med et vilt dyrt GeForce 2-kort i sin tid. Fikk dem aldri til å virke noe særlig bra, men jeg har prøvd skikkelig innstilte også, og det var ganske tøft. Det er ikke noe du kommer til å sitte med hele tiden, for å si det sånn, men hvis du har noen ekstra hundrelapper du ikke vet hva du skal bruke til, så for all del... Jeg tror det er mulig å få effekt så lenge spillet kjører i Direct3d eller OpenGL.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Er det noen som har erfaring med bruk av slike briller som dette? briller

Har litt lyst til å kjøpe meg slike, men vil høre hva dere har å si+ tror dere det fungerer i strategi-spill som aoe osv også?

5509691[/snapback]

hei kjøpte meg disse og funker kjempe bra jeg har ati radeon x1900xtx grafikkort og lcd skjerm er helt sinsykt bra men det funker ikke med alle spill men prey er det drit bra i. vis du har bra nok pc så kan du kjøre på 1280x1024 da blir det ikke slitsomt og spille det kan bli litt mørkt med da setter du opp lys styrken.

(det kommer flere cm ut av skjermen)

anbefales.

dere som sier at man må ha nvidia er feil jeg prøvde dette på et nvidia kort hos en kompis men det funka ikke masse feil i grafikken bilde ble helt feil men

jeg har hat et nvidia kort selv og det funka litt men det var et dårlig kort, har også hat ett annet ati kort å funka like bra der bortset fra at det hakka, det var fordårlig så jeg oppgraderte til x1900xtx. (spiller prey så det fyker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...