Jimster Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg tar sjansen på å opprette denne tråden da jeg er imponert/deprimert over at jeg ikke finner noen treff på dette. Jeg har gledet meg til dette tastaturet i omlag et års tid nå. Det det gjelder er Optimus Keyboard fra Art Lebedev (Trykk på linken for å se nærmere specs...) Hver tast er en OLED skjerm som viser hva akkurat den tasten gjør akkurat nå. Jeg ser for meg uendelige muligheter, i kompliserte spill og produksjonssoftware som bilde- og videoredigeringsprogrammer. Snarveier i Photoshop og Flight Simulator blir mye enklere nu Tastaturet er satt til release 1 Februar 2006. "Good Things Come In Small Packages" Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har ventet på det tastaturet siden første ryktene om det kom =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Et svært sweet tastatur det der ja, men jeg leser flere steder at man påregner (teoretisk) at OLED har en levetid på rundt 2 år. Det kan bli nokså kjedelig om dette viser seg å være korrekt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost Lenke til kommentar
jihn Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 litt syrlig med bare 2års levetid på keyboardet da, får se hvilken pris det havner på også... Men det her helt klart spennende Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Et svært sweet tastatur det der ja, men jeg leser flere steder at man påregner (teoretisk) at OLED har en levetid på rundt 2 år. Det kan bli nokså kjedelig om dette viser seg å være korrekt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost 5510368[/snapback] Hmm...2 år...interessant.? Jaja...jeg gir dem the benefit of the doubt her. Man ville ikke fått kjøpt mobiltelefoner med OLED skjermer idag hvis dem døde etter 2 år i drift. Jeg tror div leverandører vil å et forklaringsproblem om de ikke opplyser om dette. Forventet levetid skal være lengre enn det. Jeg regner med ArtLebedev har tenkt på det. Vi får se hva som skjer. Jeg har uansett aldri hatt et tastatur i drift noe lengre enn ca 2 år. Det har alltid kommet et nytt jeg har lyst på Dette ser gromt ut uansett. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Venter bare på pris nå ja ;D Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Venter bare på pris nå ja ;D 5511059[/snapback] Ble liksom ikke helt som forventet.... ArtLebedev.com Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Er det noen norske steder å kjøpe den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå