ivasoere Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 En kamerat har akkurat oppgradert den gamle pcen sin. Den består nå av følgende komponenter: P4 2,56Ghz prosessor Asus hovedkort(husker ikke hvilken modell) MSI geforce 4 Ti 4600 2stk WD 120Gb harddisker 1stk 40x brenner 1stk pioneer 106s DVD rom Det er ingen vifter i systemet Til dette bruker han nå en noname 350W strømforsyning. Systemet er ustabilt pga av spenningsfall.. 3,3Volten faller til ca 2,9Volt når han kjører spill o.l Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Er du sikker på at det er spenningsfeilen som lager ustabiliteten? Jeg kjørte da mitt system på en 250w aopen psu.. uten problemer, og vil ikke si at det er stort mindre strømkrevende... Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 03:29, ivasoere skrev:Det er ingen vifter i systemet Huttetu....ingen vifter!! Ingenting godt kan komme av det. Men strømforskyninga di er nok bra nok hvis det ikke er no galt med den. Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Er sikker på at det er strømforsyninga som gjør systemet ustabilt... Det kjører nemlig fjellstøtt med min enemax strømforsyning. Kan vel kanskje ta å sjekke hvordan spenninga er uten så mye last.. Det kan jo som nevnt være noe feil med den strømforsyninga kameraten min har kjøpt.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: ivasoere skrev (2002-09-14 11:49):Er sikker på at det er strømforsyninga som gjør systemet ustabilt... Det kjører nemlig fjellstøtt med min enemax strømforsyning. Kan vel kanskje ta å sjekke hvordan spenninga er uten så mye last.. Det kan jo som nevnt være noe feil med den strømforsyninga kameraten min har kjøpt.. Du har løst problemet med at du har testet med en annen psu. Da er hans psu defekt. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 kjøp ny psu... kan få kjøpe en 300w av meg :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå