Gå til innhold

Pen klapptelefon til dama.. maks 3k.

phax

Anbefalte innlegg

Tenkte kjøpe dama ny mobil til bursdagen hennes, hun vil ha en klapptelefon og hovedfokus nr1 er at den er pen. ellers trenger den egentlig ikke være så sinnsykt bra for hennes del, men jeg gidder selvsagt ikke bruke masse penger på noe skit. ;)

Form:

-Klapp

-Vekt: ikke for tung

-Antenne: Helst integrert, men inget must

Skjerm:

-Over 65000 farger

Pris:

mellom 2-3000,- ikke over.

Med abonnementsbinding): nei

Diverse:

-Merke: Uansett

-Kamera: Ja, helst noe bedre enn vga

-Infrarød port: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Gjerne men inget must

-Internminne: helst 10mb og oppover

-MP3: Ja, men bare til ringetoner osv

-Batterilevetid: Bør være normalt bra

-Hva er primærbruksområdet for mobilen? sms, mms, ringing, smykke.

fjerna det som ikke var vesentlig.

Kom med tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SE Z520i

synes jeg ser pen ut. Den har jo også 16 MB innebygd minne etter hva SE skriver på hjemmesiden sin. De skulle ha 2000kr for den på Telehuset.no og da får du sikkert råd til noe mer til dama de også i gave.

P.S Den har bluetooth også, men det betydde ikke så mye.

Lenke til kommentar

hm, ja har sett på den, er jo pen og damevennlig, men synes den har litt vel lave spesifikasjoner.. blir liksom ingen oppgradering fra k500i som hun har nå. og kameraet er bare vga, beskrev dette kanskje ikke tydelig nok men vil ha noe som er bedre enn vga.

har tittet litt på samsung e730, virker jo som en god telefon og ser jo ok nok ut.. hadde kanskje håpet på noe litt mer fancy da..

synes det er magert utvalg på mobilmarkedet for tida.. :hm:

edit: fant en annen samsung som virket ok.

Samsung E530 Blue eller Purple, syntes denne virket ganske perfekt iforhold til hva jeg letet etter. så tror jeg satser på den med mindre noen har noen og si på det?

vanskelig å velge farge da.. synes blå så best ut på bildene, men purple er jo mest jentete da. om den bare ikke blir for jentene.. begge var jo rimelig feminine uansett så.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Bare vær obs på at de har et problem med at dekningen detter ut. Vi kjøpte en for en uke siden. Har vært innom butikken en gang og da slo de av gprs fordi det skulle liksom hjelpe, men det gjorde det ikke. Skal innom igjen i dag for å se hva de sier.

Så jeg er ikke så sikker på at jeg vil anbefale den.

Ørjan...

Lenke til kommentar

hm, det hørtes jo ikke helt bra ut. men slike problemer regner jeg med at en oppdatering av firmware fikser? hadde jo samme greia på min t610 i sin tid, ordnet seg med ny programvare.

Hvilken farge kjøpte dere? var og så på den blå i butikken idag, syntes den så bra ut. usikker på den rosa/lilla før jeg får sett den i virkeligheta..

Lenke til kommentar

Vi kjøpte lilla. Synes den var finest. Mest jentete for å si det sånn. :)

Hvis du søker på E530 her på forumet finner du et par tråder der det er andre som har hatt problemer med at dekning detter ut. Og det uten at en oppgraering av firmware har ordnet det.

Denne telefonen har vært på markedet i vel fire måneder. Hvis problemet med dårlig dekning er løst så er det rart at det fortsatt selges telefoner som har det problemet. Da dette problemet har vært kjent helt fra den kom ut.

Vær iallefall sikker på at du får en telefon med siste firmware. Er ikke sikker på hvordan man sjekker det.

Men det er en veldig fin telefon. Det skal den ha.

Ørjan...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...