Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Deres statt kan jo hjelpe dere! 5508920[/snapback] HÆ? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Ja helt enig, du skriver ike noe idet hele tatt. Trenger du hjelp også? - Deres statt kan jo hjelpe dere! 5508920[/snapback] jeg forstår ikke helt hva du mener her, men dersom jeg en dag våkner opp og skriver like stygt som deg, skal jeg be "- Deres statt" om hjelp. vær trygg. men tilbake til temaet: forresten trenger ikke folk "logiske og saklige" grunner til å ikke like sangen. det holder at folks ører oppfatter sangen som lyder som ikke tilfredsstiller øregangene i tilstrekkelig grad, da er det pr definisjon en dårlig sang fra den aktuelle lytterens synspunkt. du kan ikke argumentere mot, eller kreve argumenter for personlig smak og behag. Endret 27. januar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Har-du-mensen-til-du-får-bank-leken? Ro deg KRAFTIG ned, ingen liker sånn DRITT oppførsel på forumet! Oppfør deg gutt. 5508935[/snapback] jeg oppfører meg akuratt som alle andre oppfører seg mot meg, lær heller dem hvordan de skal kritisere. De fleste skjønner ikke at det holder meg å si " sangen er dårlig", så de gjerne drar det i lengden " sangen er skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig d å r l i g" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes ikke sangen er 'skikkelig dårlig', jeg synes faktisk sangen _er_ ' skikkelig, skikkelig, skikkelig, skikkelig dårlig'. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) hproslan: Jeg syns du burde komme deg en annen plass jeg, en å whine, og du tar vel gjerne en 3xpost (isteden for dobbel) også. Les reglene, ikke driv med sånt tull, ikke whine, godta folk sine tilbakemeldinger eller så kan du bruke den hendige !Rappoter - Knappen Fra haltan sitt siste innlegg: :!: Endret 27. januar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvordan finner slike retards veien til forumet, hvordan klarer de å stave www.diskusjon.no riktig? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Dette her er Ingen En Mobbe- folk-for-kritikk, MEn hvis dere drar i lengden deres meninger som " skikelig-skikelig-skikelig" gutten gjør, får dere lese mitt kommentar på det, hvis dere ble fonermet, så var det deres svar, hvis dere mener at dere er så flinke til å kritisere, så ville dere sikkert kunne å utrykke deres meninger på litt bedre måter: Men det har bare Sondre^^ visst at han kan det.... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Jeg synes ikke sangen er 'skikkelig dårlig', jeg synes faktisk sangen _er_ ' skikkelig, skikkelig, skikkelig, skikkelig dårlig'. 5508969[/snapback] bra at du har også lært å utrykke deg, hva om du prøver å utvide din vokabular og prøver f eks. si sangen er elendig; sangen suger; sangen _er_ drit; ? Endret 27. januar 2006 av hproslan Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Kranglekranglekrangle. Ønsker man tilbekameldinger må man nesten godta det når tilbakemeldingene ikke alltid er like gode, men siden det bare blir krangling her kan vi jo gjøre det enkelt og stoppe diskusjonen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg