Equilibrium Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Dette var virkelig vondt for øra! Endret 27. januar 2006 av Equilibrium Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 dere sier som det er en fasit på hvordan man skal lage dette, selv om dere hater/misliker/sammenligner med bengalsk ostestøv/kaller den Crap/ så liker jeg den, syns dere er patetiske, å kritisere meg så stygt som jeg var en jævla techno man som prøver å gjøre en komback, HALLo, jeg ville bare vite hvordan den var, eller om det var andre som syns den var bra for en begynner. Nå syns jeg at man ikke skal drive å ydmyke meg så mye, si at den er dårlig, eller jeg var for dårlig, TRENGER ikke å gjenta "skikelig...dårlig" 123 ganger for å si meg at den er elendig. Det er min mening. 5508838[/snapback] Så du vil ha kritikken vår, men ikke om vi er ærlige? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 dere sier som det er en fasit på hvordan man skal lage dette, selv om dere hater/misliker/sammenligner med bengalsk ostestøv/kaller den Crap/ så liker jeg den, syns dere er patetiske, å kritisere meg så stygt som jeg var en jævla techno man som prøver å gjøre en komback, HALLo, jeg ville bare vite hvordan den var, eller om det var andre som syns den var bra for en begynner. Nå syns jeg at man ikke skal drive å ydmyke meg så mye, si at den er dårlig, eller jeg var for dårlig, TRENGER ikke å gjenta "skikelig...dårlig" 123 ganger for å si meg at den er elendig. Det er min mening. 5508838[/snapback] Så du vil ha kritikken vår, men ikke om vi er ærlige? 5508848[/snapback] Les dette Igjen! Hvis du har vanskligheter å skjønne dette her, er ike mitt problem Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 dere sier som det er en fasit på hvordan man skal lage dette, selv om dere hater/misliker/sammenligner med bengalsk ostestøv/kaller den Crap/ så liker jeg den, syns dere er patetiske, å kritisere meg så stygt som jeg var en jævla techno man som prøver å gjøre en komback, HALLo, jeg ville bare vite hvordan den var, eller om det var andre som syns den var bra for en begynner. Nå syns jeg at man ikke skal drive å ydmyke meg så mye, si at den er dårlig, eller jeg var for dårlig, TRENGER ikke å gjenta "skikelig...dårlig" 123 ganger for å si meg at den er elendig. Det er min mening. 5508838[/snapback] Vel, nå var det din skyld at folk begynte å "ydmyke" deg da. Må tåle kritikk når du først spør om det. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 jeg sa ikke at det er lett å lage musikk. du spurte hva jeg syntes om en sang. jeg sa jeg ikke syntes den var bra. som sagt må jeg ikke være profesjonell DJ selv for å ha en mening om sangen din. det holder, som HalTan, sier, å ha ører. hvorvidt det er lett eller vanskelig å bruke ejay har ingenting med saken å gjøre, beklager =] gidder forresten ikke å prøve, siden min oppfatning av trance og elektronisk musikk generelt er at det suger tennisballer gjennom hageslanger og dobbeltisolerte termopanruter. 5508817[/snapback] Lært deg noen Nye ord idag? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Les dette Igjen! Hvis du har vanskligheter å skjønne dette her, er ike mitt problem 5508853[/snapback] Det er strengt tatt ditt problem at du er ute av stand til å komme med et fornuftig, forståelig og logisk argument for at sangen er bra bare fordi du sier den er det. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) HalTan kan ikke klandres for at du har grammatikkunnskaper og formuleringsevne som en dyslektisk parkinsonspasient nei, dessverre. Endret 27. januar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Dette var virkelig vondt for øra! 5508847[/snapback] Vel, hva om du oppsøker en lege for å fikse problemene dine? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Dette var virkelig vondt for øra! 5508847[/snapback] Vel, hva om du oppsøker en lege for å fikse problemene dine? 5508881[/snapback] Det var siktet mot makkverket ditt! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Les dette Igjen! Hvis du har vanskligheter å skjønne dette her, er ike mitt problem 5508853[/snapback] Det er strengt tatt ditt problem at du er ute av stand til å komme med et fornuftig, forståelig og logisk argument for at sangen er dårlig bare fordi du sier den er det. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Dette var virkelig vondt for øra! 5508847[/snapback] Vel, hva om du oppsøker en lege for å fikse problemene dine? 5508881[/snapback] Det var siktet mot makkverket ditt! 5508888[/snapback] Det var siktet mot ørene dine,Få deg hjelp straks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Les dette Igjen! Hvis du har vanskligheter å skjønne dette her, er ike mitt problem 5508853[/snapback] Det er strengt tatt ditt problem at du er ute av stand til å komme med et fornuftig, forståelig og logisk argument for at sangen er dårlig bare fordi du sier den er det. 5508889[/snapback] Hermeleken? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 HalTan kan ikke klandres for at du har grammatikkunnskaper og formuleringsevne som en nei, dessverre. 5508869[/snapback] Siden du vet dette, er du en dyslektisk parkinsonspasient ? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Les dette Igjen! Hvis du har vanskligheter å skjønne dette her, er ike mitt problem 5508853[/snapback] Det er strengt tatt ditt problem at du er ute av stand til å komme med et fornuftig, forståelig og logisk argument for at sangen er dårlig bare fordi du sier den er det. 5508889[/snapback] Hermeleken? 5508893[/snapback] gjør-meg-sint-til-du-får-bank-leken? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Dette var virkelig vondt for øra! 5508847[/snapback] Vel, hva om du oppsøker en lege for å fikse problemene dine? 5508881[/snapback] Det var siktet mot makkverket ditt! 5508888[/snapback] Det var siktet mot ørene dine,Få deg hjelp straks 5508891[/snapback] Du ba om ærlige svar om sangen din, du fikk det, alle synes den suger balle. Lag noe bedre og se om den får bedre kritikk! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Siden du vet dette, er du en dyslektisk parkinsonspasient ? 5508898[/snapback] "haha nå var du morsom LOL_HEHE" nei, jeg er ikke det, siden jeg som du kanskje ser ikke skriver som en...i motsetning til visse andre brukere, eller skal jeg si...wannabe-DJer, i tråden her =] Endret 27. januar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 HalTan: jeg syns du har sagt nok her jeg, du har jo Allerede sagt at sangen er skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig skikelig dårlig, hva gjør du her ennå? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Siden du vet dette, er du en dyslektisk parkinsonspasient ? 5508898[/snapback] "haha nå var du morsom LOL_HEHE" nei, jeg er ikke det, siden jeg som du kanskje ser ikke skriver som en...i motsetning til visse andre brukere, eller skal jeg si...wannabe-DJer, i tråden her =] 5508912[/snapback] Ja helt enig, du skriver ike noe idet hele tatt. Trenger du hjelp også? - Deres statt kan jo hjelpe dere! Endret 27. januar 2006 av hproslan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 gjør-meg-sint-til-du-får-bank-leken? 5508903[/snapback] Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har-du-mensen-til-du-får-bank-leken? Ro deg KRAFTIG ned, ingen liker sånn DRITT oppførsel på forumet! Oppfør deg gutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg