MadRos Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Hey, god dag, for ikke lenge siden var jeg her og lurte på hvordan man laget musiik meg data. Og nå er jeg allerede full i gang, og har kommet frem til dette. Si meg hva dere syns om dette. Vet dere hvor jeg KAN først laste den opp på Nett?? EDIT: Ja nok en amatør som prøver å kapre unge jenters hjerter, ok nok ****. fant ut at megaupload er ganske brukbart, bare hør på den, tåler all slags **** får se om dete funker! loader den snart . . . . http://www.megaupload.com/?d=UJOXD38X Bare hør på den- Er BARE 2 mb Endret 27. januar 2006 av hproslan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 For å være helt ærlig synes jeg dette var skikkelig, skikkelig, skikkelig, skikkelig, skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Er det EJay? Jeg synes det høres ut som du har klippet sammen flere sanger. Du må holde deg til EN rytme, ikke skifte så ofte! Blir forvirra. Hvilket prog brukte du? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 skulle gjærne sett DERE lage deres ALLER første sang på et program som dere har aldri brukt før, det var veldi snillt svart, Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Du ville ha kritikk på det du hadde laget, og det fikk du, så ikke kom her å syt når du la den opp for hele internettet å se. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hproslan: don't quit your day job! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 la meg si en ting, DERE er flinke til å kritisere, men hva har dere laget da? Hvor er deres timers slit? For se hvordan "det skal gjøres da" og jeg syter ikke, ville finne "ut hvordan det sakl gjøres": Mikal Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) skulle gjærne sett DERE lage deres ALLER første sang på et program som dere har aldri brukt før, det var veldi snillt svart, 5508758[/snapback] Om du lager en ostekake med bengalsk asfaltstøv som hovedingrediens kan du ikke forvente at folk synes den er god bare fordi det er første gang du baker... la meg si en ting, DERE er flinke til å kritisere, men hva har dere laget da? Hvor er deres timers slit? For se hvordan "det skal gjøres da" Man kan godt kritisere noe selv om man ikke kan bedre selv, vet du (nå er det ikke gitt at ingen som har kritisert i denne tråden ikke kan bedre selv, altså). Endret 27. januar 2006 av HalTan Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) hvis du sammenligner skaping av musikk med baking, Er du en kokk forresten?hvis ja, hold deg til baking Endret 27. januar 2006 av hproslan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Det er en helt relevant sammenligning. Hvorfor ikke? Endret 27. januar 2006 av HalTan Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 la meg si en ting, DERE er flinke til å kritisere, men hva har dere laget da? Hvor er deres timers slit? For se hvordan "det skal gjøres da" og jeg syter ikke, ville finne "ut hvordan det sakl gjøres": Mikal 5508780[/snapback] må jeg lage sanger selv for synes at din er dårlig? MÅ jeg automatisk like sangen din fordi jeg ikke har laget noen sang selv? jeg ser ikke logikken i det. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 la meg si en ting, DERE er flinke til å kritisere, men hva har dere laget da? Hvor er deres timers slit? For se hvordan "det skal gjøres da" og jeg syter ikke, ville finne "ut hvordan det sakl gjøres": Mikal 5508780[/snapback] må jeg lage sanger selv for synes at din er dårlig? MÅ jeg automatisk like sangen din fordi jeg ikke har laget noen sang selv? jeg ser ikke logikken i det. 5508799[/snapback] hvis du syns at jeg er Elendig til å bruke ejay/lage musikk, så prøv å lag en selv, og si meg hvor lett det er . . . Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Haha. Han prøvde nettopp å forklare deg at det ikke er slik han nødvendigvis må være noe flinkere enn deg, eller i det hele tatt drive med det samme for å kunne si at han ikke liker sangen din. Alle med ører kan høre at sangen er skikkelig, skikkelig, skikkelig, skikkelig dårlig, liksom. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) jeg sa ikke at det er lett å lage musikk. du spurte hva jeg syntes om en sang. jeg sa jeg ikke syntes den var bra. som sagt må jeg ikke være profesjonell DJ selv for å ha en mening om sangen din. det holder, som HalTan, sier, å ha ører. hvorvidt det er lett eller vanskelig å bruke ejay har ingenting med saken å gjøre, beklager =] gidder forresten ikke å prøve, siden min oppfatning av trance og elektronisk musikk generelt er at det suger tennisballer gjennom hageslanger og dobbeltisolerte termopanruter. Endret 27. januar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg føler det blir en logisk brist her. hproslan ber om kritikk, han får kritikk tilbake. Deretter kritiserer han de som gir kritikk og blir usaklig. Til sangen: Den var ikke noe særlig orginal. Det virker som du har brukt standard samples til å lage en sang som (som de fleste techno-sanger) blir kjedelig og du får den "hørt-X-antall-ganger-før-følelsen". Det må nevnes at jeg er ikke glad i Techno. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Men vi kan da ikke si at sangen er bra selvom du syns det er vanskelig å lage sang. Og du har bedt om våres meninger, og her har du dem. Ikke kritiser andre når de kommer med det du faktisk har bedt om! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Enig med HalTan. Dårlig. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 dere sier som det er en fasit på hvordan man skal lage dette, selv om dere hater/misliker/sammenligner med bengalsk ostestøv/kaller den Crap/ så liker jeg den, syns dere er patetiske, å kritisere meg så stygt som jeg var en jævla techno man som prøver å gjøre en komback, HALLo, jeg ville bare vite hvordan den var, eller om det var andre som syns den var bra for en begynner. Nå syns jeg at man ikke skal drive å ydmyke meg så mye, si at den er dårlig, eller jeg var for dårlig, TRENGER ikke å gjenta "skikelig...dårlig" 123 ganger for å si meg at den er elendig. Det er min mening. Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hva er selve poenget i emnen? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg føler det blir en logisk brist her. hproslan ber om kritikk, han får kritikk tilbake. Deretter kritiserer han de som gir kritikk og blir usaklig. Til sangen: Den var ikke noe særlig orginal. Det virker som du har brukt standard samples til å lage en sang som (som de fleste techno-sanger) blir kjedelig og du får den "hørt-X-antall-ganger-før-følelsen". Det må nevnes at jeg er ikke glad i Techno. 5508818[/snapback] Og det bør nevnes igjenn at dette er ejay, så jeg tror lite på om det er noe "originalt" der, for svarte det skulle jo være Techno: hvertfall jeg liker det jeg har laget, dere har ikke NOE sans for den slags musikk . . . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg