Victory Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) <script language="javascript"> <!--// function pasuser(form) { if (form.id.value=="Brukernavn") { if (form.pass.value=="Passordet") { location="siden.html" } else { alert("Invalid Password") } } else { alert("Invalid UserID") } } //--> </script> <center> <table bgcolor="white" cellpadding="12" border="1"> <tr><td colspan="2"><center><h1><i><b>Login Area</b></i></h1></center></td></tr> <tr><td><h1><i><b>UserID:</b></i></h1></td><td><form name="login"><input name="id" type="text"></td></tr> <tr><td><h1><i><b>Password:</b></i></h1></td><td><input name="pass" type="password"></td></tr> <tr><td><center><input type="button" value="Login" onClick="pasuser(this.form)"></center></td> <td><center><br><input type="Reset"></form></td></tr></table> Her ser dere et script som gjør det mulig å logge in med ett brukernavn og ett passord. Noen som vet om en måte jeg kan endre på det slike det går an logge inn som forskjellige brukere?? Håper noen kan svare raskt! Endret 28. januar 2006 av Victory Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Altså, jeg ville ikke akkurat benyttet meg at JS til innlogging. Alle har jo mulighet til å se koden, og det er ikke SÅ vanskelig å lete seg frem til passordet og brukernavnet ... Du bør nok heller benytte et server-side språk som f.eks. PHP. Lenke til kommentar
popup Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Absolutt ikke å anbefale JS til innlogging. Bruk heller et serverside-språk som nevt over. PHP er et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå