apegryn Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Noen som vet om noen gode sider ang. hvordan bil og motor fungerer? Er ute etter å lære og forstå bilen bedre. Jeg kan nevne at jeg selv bruker www.wikipedia.org fra tid til annen, funker fett det, men noen som vet om andre sider om dette emne..? Edit: Sorry opus, var ikke sikker på hvor jeg skulle poste denne hendvendelsen. Endret 27. januar 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Prøv howstuffworks.com Ligger en ganske bra beskrivelse der. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Flyttes til "Bil -> Annet" Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Sjekk ut Autozines Technical School: http://www.autozine.org/technical_school/tech_index.htm Meget gode beskrivelser og forklaringer på det meste. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Masse bilbøker i bokhandelen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Veit ikkje om du har bil eller har tenkt å skaffe deg, men bilbøker er eit veldig godt hjelpemiddel. Har ei Haynes-bok til min bil der eg har lært veldig mykje, og kan lese og og sjå bilete av det meste i heile bilen. Veldig lærerikt. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har passat og haynes til den også, veldig gøy å lese Men ting som svenske fagord kan være vanskelig å tyde, og det står kun om min bil der. Har også et par mindre bøker, men er det ting på internett så tar jeg gjerne en titt der også. Tee-Zee: takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå