designerus Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei. Jeg har absolutt ingen erfaring med Mac'er. Har fått en G3. Det var en strømforsyning som røyk. Jeg har byttet den med en annen. Får ikke maskinen til å starte seg. Jeg åpnet maskinen. Det er tre lamper som blinker når jeg trykker på Slå på knappen. Disse er Power, ds7 og ds9. Hva betyr dette? At hovedkortet kan kastes? Lenke til kommentar
Noooo Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei. Jeg har absolutt ingen erfaring med Mac'er. Har fått en G3. Det var en strømforsyning som røyk. Jeg har byttet den med en annen. Får ikke maskinen til å starte seg. Jeg åpnet maskinen. Det er tre lamper som blinker når jeg trykker på Slå på knappen. Disse er Power, ds7 og ds9. Hva betyr dette? At hovedkortet kan kastes? 5508547[/snapback] Prøv PMU reset. Det er en liten knapp som sitter på hovedkortet i nærheten av batteriet, eller ta ut batteriet å sett det tilbake. Vært et forsøk... Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Strømforsyningene er ikke nødvendigvis kompatible med vanlige atx-strømforsyninger, så du kommer nok ikke til å ha så mye hell med mindre du enten modifiserer den du har, eller skaffer en riktig strømforsyning til g3-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå