ilpostino Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 noen som har noen erfaringen med denne musen fra Clas Ohlson?? hvordan er den til spilling? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 linken din funker ikke. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 hvis det er en A4 tech mus det er referanse til (som han over sa, så fungerer ikke linken), så ville jeg sagt at du får det du betaler for..jeg ville heller lagt i et par lapper til, og kjøpt en Logitech Dual Optical, eller som så mange sier, en MS Intellimouse 3.0 eller så... Jeg har både Logitech Dual, denne A4Tech musa, og en Dexxa...Logitech slår dem begge ned i støvla, selv om Denne dexxa musa lissom skulle være god..(kosta 450kr for et år siden eller no slikt) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg har A4 tech (med 5knapper) og er kjempefornøyd. En god mus til en fornuftig pris. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 er da genialt med en linke som funker iallefall :wink: :wink: for å fortelle litt om den da så har den 5 knapper, optisk med to scrolleknapper (en for vertikal og en for horisontal scrolling) også vurdert ms intellimouse 3.0 da jeg har hørt at den skal være ganske ålreit..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå