Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen er svart. LØST! bruker var n00b

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat mine nye pc deler i dag, et 1900XTX skjermkort, en 4400 dualcore prosessor og et Asus A8N-SLI Premium. Satt alt sammen, men når jeg slår på dataen så forblir skjermen svart. Akkurat som om skjermen var slått på, men maskinen var. Alle vifter går og ikkenoe piper. Noen ideer på hva dette kan være?

Endret av Kåre K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste litt her på forumet og var forbauset over hvor mange som hadde samme problem som meg. Så fant jeg det til slutt! CPUen trenger strøm! Jeg har bare satt sammen eldre maskiner før og da hadde man aldri strøm til cpuen! Og tafs meg på kinnet og kall meg en n00b, nå funker alt fett!

Håper at folk som hadde samme problemet som meg leser dette og kanskje løser problemet sitt!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg leste litt her på forumet og var forbauset over hvor mange som hadde samme problem som meg. Så fant jeg det til slutt! CPUen trenger strøm! Jeg har bare satt sammen eldre maskiner før og da hadde man aldri strøm til cpuen! Og tafs meg på kinnet og kall meg en n00b, nå funker alt fett!

Håper at folk som hadde samme problemet som meg leser dette og kanskje løser problemet sitt!

5510215[/snapback]

ok. Men hvordan har du løst problemet?? Jeg sitter her uten resultater. Fin om du kommer med en mer nøyaktig tips. Takk.

Lenke til kommentar

5510215[/snapback]

ok. Men hvordan har du løst problemet?? Jeg sitter her uten resultater. Fin om du kommer med en mer nøyaktig tips. Takk.

5526415[/snapback]

Løst. Jeg glemte en av de to strømkontakter mellom hovedkortet og PSU. Det funker bra nå. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...