Gå til innhold

Half-Life: Hvordan bli usynelig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig! Hva er vitsen med å spille hvis man jukser!? :dontgetit:  :thumbdown:

Har liksom ikke forstått meg på disse cheateran

5512175[/snapback]

Unngå Bløhh beleehøø beleleøøhøø, søk på Sesam.no.

Kan ikkje folk få lov til å jukse det dei er gode for utan at alle skal kritisere dette? Om det er på grunn av at dei sliter i spelet eller har lyst å ha det litt morro må vel folk få lov til å jukse? Alltid morro å knuse alt etter du er ferdig med spelet.

 

Prøv notarget.

Lenke til kommentar

Og her sitter man i et dagens samfunn som proklamerer de er uten fordommer, så kommer noen og spør om koder til et spill og blir slaktet som om de var Sadams høyre hånd. Erm, right.

 

Anyway.

 

Jeg skal i alle fall ikke slakte trådstarter for å stille et direkte spørsmål, ei heller fordi han vil spille spillet på sin måte.

 

Half-Life 2 cheats

 

Og folkens. Om dere ikke kan svare direkte på et spørsmål som noen stiller DIREKTE, slik som nå, så ikke svar. Kisen har sin fulle rett til å stille slike spørsmål og spille spillet akkurat slik han vil. Slike svar og de forbanna "bruk google din dust" er svar jeg hater. Totalt unødvendig.

Lenke til kommentar
Her ser vi grunnen til at enkelte folk aldri får en skikkelig spill opplevelse, og aldri får noe hard konkuranse, fordi enkelte bruker cheats/juksekoder!

5508196[/snapback]

 

Nei, dei kan ikkje jukse i online-spill og vanlig,

 

Online: Dei ødelegger for oss andre

Offline: Dei blir dorlige, og suger rett og slett.(Beviser litt om kor mykje du klarer uten hjelpemidler.)

 

NyNorsk: det var et håpløst forsøk på å svare på nynorsk til zeph

5512675[/snapback]

 

 

Hva om han har runna spillet og bare vil more seg litt da?

 

Herregud... det må da være mulig å kunne spørre om noe uten å bli slakta.

Om han vil "jukse" så er det hans problem, ikke 100 andre sitt som syns det er sååååå lamet å jukse..

 

Kanskje han sitter fast i spillet da? Jeg har brukt cheats noen ganger da jeg ikke har orket å gå i evigheter for å finne fram til en liten magisk knapp man skal trykke på for at noe vidunderlig skal skje...

 

Så la vær med å kritiser andre folk neste gang de spørr om noe som du syns er så ultra lame... Det bare ødelegger gleden ved å spørre på et forum som dette.

Endret av hansakebab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...