oleredv Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Har nokon prøvd denne telefonen? Er lei av og vente på at den skal komme i butikken. Er spesielt intressert i korleis skjermen fungerar (reknar med at bildet blir betre med over 4000 fargar i forhold til T68 sine 256). Så dersom nokon har vore borti denne telefonen hadde det vore fint om dei kunne seie litt om deira inntrykk av den! Mvh Ole Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Er det virkelig ingen her i landet som har prøvd denne telefonen? Eg er også på jakt etter testar av denne telefonen! Ole Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hvis den ikke har kommet i butikken enda, så er det vel ikke så veldig rart om ingen har prøvd den!? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har prøvd den. Den virker helt ok, men det er ikke noe spess med den. 7210 og 6610 er helt lik specs på, men utseende er forskjellig. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 01:42, skrev GeeZuZz:Hvis den ikke har kommet i butikken enda, så er det vel ikke så veldig rart om ingen har prøvd den!? Sjølv om telefonen ikkje er til salgs i butikkane her i landet betyr jo det ikkje automatisk at den er umogleg å få fatt i....:smile: SirHartge: Korleis var grensesnittet, slik som dei har vore på tidlegare Nokia telefonar eller var det noke nytt? Og korleis fungerte fargeskjermen? Hadde vore fint om du kunne gje eit svar på dette! Ole Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 01:42, skrev GeeZuZz:Hvis den ikke har kommet i butikken enda, så er det vel ikke så veldig rart om ingen har prøvd den!? Sjølv om telefonen ikkje er til salgs i butikkane her i landet betyr jo det ikkje automatisk at den er umogleg å få fatt i....:smile: SirHartge: Korleis var grensesnittet, slik som dei har vore på tidlegare Nokia telefonar eller var det noke nytt? Og korleis fungerte fargeskjermen? Hadde vore fint om du kunne gje eit svar på dette! Ole Lenke til kommentar
Zyde Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Gleder meg også veldig til denne telefonen kommer ut . Men jeg har begynt å bli lei av å vente. Første plassen jeg så som skulle ta den inn var komplett.no. Du skulle ha den inne i slutten av august, men har flyttet på datoen nå helt fram til 10. oktober. Jeg gleder meg som en unge :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
geokri Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 jeg har prøvd en tidlig versjon av 7210 og 6610, men det var ikke noe revolusjonerende, ta en 6510/8310, endre litt på utseende og sett på en fargeskjerm.....thats it... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå