Gå til innhold

DOA4-PAL 60 bare?

RaW_DeNiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det. Hør med din tv forhandler og spør hva feilen kan være. Kan hende tv'en din ikke støtter 60 Hz heller.

5508337[/snapback]

Pleier ikke det bare å resultere i svart/hvit?

5511331[/snapback]

Ikke på alle TV`r. Spesielt nyere 50Hz tv`r får bare ustabilt bilde. Vibrerende bilde og kutter ofte bilde på kantene o.l.

Lenke til kommentar
http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox360/doa4pal60.htm

nå skal ikke jeg ha dette spillet men irriterende hvis det kommer flere "60hz only" spill.

Jeg har vanlig tv men bruker component kabel for best bilde,problemet er at pal 50-60 option ikke er tilgjengelig med denne tilkoblingen.Må vel derfor bruke den dårlige composit kabelen på60hz spill.....:-(

5513488[/snapback]

med komponent blir det vel kun 60 hz?

Lenke til kommentar
http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox360/doa4pal60.htm

nå skal ikke jeg ha dette spillet men irriterende hvis det kommer flere "60hz only" spill.

Jeg har vanlig tv men bruker component kabel for best bilde,problemet er at pal 50-60 option ikke er tilgjengelig med denne tilkoblingen.Må vel derfor bruke den dårlige composit kabelen på60hz spill.....:-(

5513488[/snapback]

med komponent blir det vel kun 60 hz?

5513788[/snapback]

mulig det,får ikke testa uten å kjøpe spillet.....hadde et problem med RR6 som gjorde at jeg måtte bruke composit/pal60 option,trodde kanskje det var det samme med DOA4.

Mulig rgb kabel funker men vil uansett prøve å bruke component som gir klart best bilde

Lenke til kommentar
Jeg har ikke kjøpt 360 enda, men hvorfor i all verden slippes det spill med 60hz only i europa? Alle tv'ene våre kjører jo på 50hz. Dette betyr at Dead or Alive 4 er ubrukelig for over halvparten av befolkningen i europa.

Og hvorfor har kabelen noe å si på hz'en

5517865[/snapback]

Det er slik at konsollen er ment for å være litt next gen og dermed regner de med at vi har tver som støtter 60hz. Og helst er hd kompitable. Tenk når ps3 kommer da. Så må ihvertfall de fleste som vil han en bra opplevelse kjøpe nytt..

Bruker du composite kabel vil ikke 60hz fungere etter hva jeg har erfart.. lenge siden jeg testa composite da :p

DOA4 var ganske kult det. Heftig grafikk men det er fortsatt ikke noe tekken...

Lenke til kommentar

cysiam: Hadde MonsterKabel da jeg hadde PS2, er ikke det composite? Mener at Tekken 4 funka fint med både 60Hz og Prograsive Scan.

Snake Eater: Vet ikke om en RGB scartkabel løser problemet, men jeg tror du må ha RGB scart inngang på TV'en og ikke vanlig scart inngang hvis det skal ha noe å si.

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...