Gå til innhold

penger på klær...


Vagaprog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi som ikke bruker 3k i måneden på klær, går kledd i KLÆR tro det eller ei!

5684126[/snapback]

 

Sier ikke at man må bruke 3k i måneden, men 1000 kr i året virker for meg veldig lite..

Man får jo ikke klær nok fra fretex en gang for den prisen.

Endret av Icywiz
Lenke til kommentar
Vi som ikke bruker 3k i måneden på klær, går kledd i KLÆR tro det eller ei!

5684126[/snapback]

 

Sier ikke at man må bruke 3k i måneden, men 1000 kr i året virker for meg veldig lite..

Man får jo ikke klær nok fra fretex en gang for den prisen.

5684141[/snapback]

1k i året kan bli knapt ja, men fullt mulig. Alle har jo endel klær fra før, så om man ikke setter moter så høyt skulle det vel gå.

Lenke til kommentar
Sier ikke at man må bruke 3k i måneden, men 1000 kr i året virker for meg veldig lite..

Man får jo ikke klær nok fra fretex en gang for den prisen.

5684141[/snapback]

Fretex har faktisk mye kule ting, fant både skinnvester og old-school dresskler som jeg stappa i en pose og betalte 100 kr for. Dama bak disken var så hyggelig at hun la sammen klerne skikkelig for meg så jeg skulle få mere ting i posen, så fikk jeg vafler av hyggelige kristne folk som sang sanger :)

Lenke til kommentar
jeg tror jeg kjøpte en jakke for rundt to år siden. den kostet 1200, og er det hittil siste klesplagget jeg kjøpte meg. før det var det en bukse til 400 for fire år siden

5696813[/snapback]

blir ikke klærne slitt med tiden?? uansett hvor lite man beveger seg osv blir vel klærne "slitt" i vask..

Lenke til kommentar

jeg bruker stort sett bare veldig slitesterke klær. har vel fire svarte denim-bukser som jeg bytter på sånn med 1-2 mnd mellomrom. de fire genserne jeg har har holdt sjokkerende lenge. Fikk to gensere i gave for en stund siden da...

Endret av kakk
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Vi som ikke bruker 3k i måneden på klær, går kledd i KLÆR tro det eller ei!

5684126[/snapback]

Desto mer klærne koster desto mindre materiale er det :tease:

 

Vel, noen her hørt om Kollared i Ullared i Sverige? En gigabutikk med enorme lagre, slik at de kjøper inn flere 1000 like bukser, slik at de får rabatt fra fabrikker osv. (eller noe slikt). Samtidig er alt veldig billig der, de har skjønt at det er bedre med 15 kunder som kommer og handler fordi det er billig en 1 kunde som kjøper samme klærne for 200kr mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...