Gå til innhold

penger på klær...


Vagaprog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uhh, ja heller 1000 kr i året...

Asså da regner jeg med tøy som jeg kjøper..

Så er det vel ca ei gang i året pappa gir meg 3-4 for å handle tøy...Men da blir det lissom ei bukse ettpar sko og en genser:P

5509435[/snapback]

 

Noe sånn her også..

Hver sommer når vi er på ferie, så legger mamma og pappa ut litt penger i klær til meg..

så går i ca. 1 bukse, 1 t-skjorte, 2par sokker og boxere og 1 par sko hvert år..

genser ca. annenhvert år, jakke ca. hver 5..

Ellers bruker jeg klærne mine i mange år for å slite dem skikkelig ut før de kastes..

 

Å kjøpe klær du absolutt ikke trenger ser jeg ingen vits i..

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men hvor i helvete får dere alle pengene deres fra? 5000kroner i måneden?

5508990[/snapback]

 

Kanskje de er fra Asker og Bærum alle sammen?

5510124[/snapback]

 

på den igjen :p

 

1000 kr var ikke så ille i forhold til hva jeg har hørt andre bruker. En i klassen må absolutt kjøpe nye klær hver helg. Tror hu brente 500 kr eller noe på smykker en helg, i tillegg kom da klærne hun kjøpte. (nei, hun er ikke fra Blærum :) )

Lenke til kommentar

Dere må jo tenke på at hvis dere kjøper en jakke til 4000 kr, så slipper du å kjøpe noe som helst de tre neste ukene, og allikevel har du brukt 1000 kr i uka. Så det er kanskje ikke så sykt mye som det høres ut som.

 

Jeg bruker vel kanskje i snitt ca. 1000-1500 på klær/sko i uka.

Endret av simen2k
Lenke til kommentar
Jaja, men hvis du bruker 52000 et år, så har du alt du trenger neste år og da bruker du kanskje ikke mer enn 3000 hele året. Da har du brukt 22500 på et år i snitt.

5511380[/snapback]

 

 

det har jeg ikke troen på ;P

 

uansett er ikke klærne in så lenge uansett..

5511402[/snapback]

 

Joda, hvis du driter i om klærne er så "in" så funker det fet. :D

 

Dere som sier at 1000 kr er så ekstreeeemt mye, er dere studenter eller vil dere bare ikke bruke mye penger på klær?

 

Se på jenter da, de bruker nok mye mer enn 1000 kr i uka skal du se, shopping hver eneste helg og buksene som dagens fjortisjenter har på seg koster fort 1500 kr bare i seg selv.

 

Så hvis du vil se ekstreeeemt mye penger bli brukt på klær/sko/kosmetikk, dra til byen med ei bortskjemt babe, da skal du få se bortkasting av ressurser da :wow:

Lenke til kommentar
Jaja, men hvis du bruker 52000 et år, så har du alt du trenger neste år og da bruker du kanskje ikke mer enn 3000 hele året. Da har du brukt 22500 på et år i snitt.

5511380[/snapback]

 

Klarer meg fint med å bare kjøpe klær for 1-2000 i året jeg..

Trenger ikke å punge ut med over 50000kr..

men uansett.. HVOR I HELVETTE får folk tak i så mye penger?

Lenke til kommentar

5511402[/snapback]

 

Dere som sier at 1000 kr er så ekstreeeemt mye, er dere studenter eller vil dere bare ikke bruke mye penger på klær?

 

5511476[/snapback]

 

både og :cool::p

5511548[/snapback]

 

Ja, ikkesant, og det må dere da absolutt få lov til. Interesser og ressurser må kan koble sammen. :) Jeg f.eks. bruker ikke veldig mye penger på kosmetikk, fordi jeg er gutt. :p

 

MEN jeg bruker derimot en del penger på fotballutstyr.

 

Jaja, men hvis du bruker 52000 et år, så har du alt du trenger neste år og da bruker du kanskje ikke mer enn 3000 hele året. Da har du brukt 22500 på et år i snitt.

5511380[/snapback]

 

Klarer meg fint med å bare kjøpe klær for 1-2000 i året jeg..

Trenger ikke å punge ut med over 50000kr..

men uansett.. HVOR I HELVETTE får folk tak i så mye penger?

5511583[/snapback]

 

 

Søsknene mine har flyttet ut, jeg er altså en plagsom, masete 15-åring som nylig har blitt enebarn. ;)

 

EDIT: Tror ikke jeg mestrer Quote greia helt.. :hmm:

Endret av simen2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...