Solidsturla Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 jeg fikk ipod video i går. jeg fikk inn all musikken og sånt uten store problemer, men når jeg prøver å legge inn video funker det ikke. Jeg får melding om at videoene ikke kan kjøres av ipoden, og de kommer ikke inn på ipoden i det hele tatt.. jeg har konvertert noen av videoene til mp4 format. Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ta høyre klikk og kopier, så trykker du Ctrl + V når du er inne på iPod'en.. det gjør jeg hver gang. funker da:P Lenke til kommentar
jhking Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 bruker du viadora? det kan du laste ned på www.viadora.com Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg vil bare rette litt på jhking. Programmet heter Videora, og kan lastes ned på http://www.videora.com. Lenke til kommentar
jhking Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) jaja. min feil Endret 2. mars 2006 av jhking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå