Amento Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg hjalp en kamerat å bygge data her en dag. Vi installerte alle drivere osv, deriblant realtek audio driver som fulgte med hovedkortet. Men når vi prøver å kjøre en lydfil så får vi beskjeden om at det ikke er installert noe lyddriver på datamaskinen. Hva er galt? og hvordan kan vi fikse det? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 har også et asus hk og driverne til lydkorte ligger på hovedkort cden Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Det var den vi brukte, men den funka da altså ikke.. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Du kan jo se etter om den er aktivert i biosen(noe den sikkert er). Du kan også prøve å installere driveren i enhetsbehandlingen. Realtek har kommet med en ny driver A3.82 Lenke til kommentar
Meland Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Ingen som har en link til den driveren? Jeg har akkurat samme problem, lyddriveren til mitt Asus P5LD2 får jeg ikke til å virke... Har prøvd den lyddrivern du fant til zathardor, men den virket ikke til meg. har nå funnet en lyddriver på asus support, skal prøve den å se om det gir no resultat =) Endret 28. januar 2006 av Anakin Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ingen som har en link til den driveren? 5509799[/snapback] Bruk øya Lenke til kommentar
Meland Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ingen som har en link til den driveren? 5509799[/snapback] Bruk øya 5509995[/snapback] Har en veldig dårli skjerm, så så ikke linken med d første =P Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg har akkurat samme problem, lyddriveren til mitt Asus P5LD2 får jeg ikke til å virke... Har prøvd den lyddrivern du fant til zathardor, men den virket ikke til meg. har nå funnet en lyddriver på asus support, skal prøve den å se om det gir no resultat =) 5509799[/snapback] Har du prøvd å installere driveren via enhetsbehandlingen? Det hjelper ganske ofte når slike problemer oppstår... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå