einarschau Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Dette er ikke ei salgsannonse, så ikke hogg hue av meg. Hva kan jeg forvente å kunne få for en IBM ThinkPad T40p med følgende spesifikasjoner: -1.6Ghz -60GB 7200rpm disk (helt ny, fra ibm) -1GB RAM -Ati Mobility FireGL9000 -14" 1400x1050 -helt nytt 5-7timers batteri (kosta 2900,-) cdr/dvd, bluetooth, wlan, xp_pro lisens osv... Maskina har en liten, ubetydelig sprekk i håndleddstøtten. Ellers pent brukt. Igjen - dette er ingen salgsannonse, men hva jeg kan forvente å få for den? mvh Einar Schau [email protected] Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hvor mye er maskinen brukt? Når ble den kjøpt ny? Hvor lang garantitid har den? Og hvor mye av den er igjen? Hvor ble den kjøpt? Dette er relevante spørsmål for å kunne svare. Er kanskje interessert i å kjøpe, selv om dette ikke er noe tilbud, hugg ikke hodet av meg heller....! Mvh Morten Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Og en ting til: Hvordan (hvor dramatisk) oppstod sprekken? Lenke til kommentar
einarschau Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Maskina er brukt normalt lite/mye. Stort sett stått på et skrivebord. Maskinen er ca. halvannet år vil jeg anta. Usikker på om det er noe garanti igjen? Maskinen ble kjøpt hos Scribona (www.scribona.no) til nærmere 32.000,- Einar Schau Hvor mye er maskinen brukt? Når ble den kjøpt ny? Hvor lang garantitid har den? Og hvor mye av den er igjen? Hvor ble den kjøpt? Dette er relevante spørsmål for å kunne svare. Er kanskje interessert i å kjøpe, selv om dette ikke er noe tilbud, hugg ikke hodet av meg heller....! Mvh Morten 5510185[/snapback] Lenke til kommentar
einarschau Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Ikke dramatisk i det hele tatt. Ikke falt i gulvet i eller lignende. Sprekken oppsto ved at en skrue ble dratt til litt for hardt ved bytting av HD. Denne skruen går ikke gjennom HK. Kun fra undersiden av maskinen (plast), til festet på oversiden av håndleddstøtten (plast). Mye av maskinen er forøvrig i magnesium. Meget slitesterk og solid. Einar Schau Og en ting til: Hvordan (hvor dramatisk) oppstod sprekken? 5510188[/snapback] Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Prisene på bærbart har gått svært mye ned de siste par årene. Du vil få en minst like godt spesifisert NY maskin i dag til 9-12K. Så omkring 5-7 lapper muligens? Lenke til kommentar
einarschau Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 OK. Takk for anslaget. Jeg tviler ikke på at du får tilsvarende maskin for prisen du anslår, men dette er en thinkpad i IBM sin tXXp serie, som alltid- og ligger fortsatt, godt over snittprisene på bærbare. Takk ! mvh Einar Schau Prisene på bærbart har gått svært mye ned de siste par årene. Du vil få en minst like godt spesifisert NY maskin i dag til 9-12K. Så omkring 5-7 lapper muligens? 5510497[/snapback] Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Thinkpad hos Komplett.no Lenke til kommentar
Akelbee Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Thinkpad hos Komplett.no 5511346[/snapback] Du kan få ThinkPader billigere annet steds enn Komplett. Se f.eks. http://www.kk88.no. Endret 28. januar 2006 av Akelbee Lenke til kommentar
einarschau Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Tips til hvor det kan være enklest å selge denne? er 'finn' altetende og best? mvh Einar Schau [email protected] Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Bruktmarkedet her på hw.no eller qxl er vel alternativer. Størst sjans for best pris på siste alternativ. Lenke til kommentar
einarschau Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Bruktmarkedet her på hw.no eller qxl er vel alternativer. Størst sjans for best pris på siste alternativ. 5523368[/snapback] Sånn - nå ligger den på qxl. Takk for råd. Einar Schau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå