Gå til innhold

Bruktpris på ThinkPad T40p

Anbefalte innlegg

Dette er ikke ei salgsannonse, så ikke hogg hue av meg.

Hva kan jeg forvente å kunne få for en IBM ThinkPad T40p med følgende spesifikasjoner:

-1.6Ghz

-60GB 7200rpm disk (helt ny, fra ibm)

-1GB RAM

-Ati Mobility FireGL9000

-14" 1400x1050

-helt nytt 5-7timers batteri (kosta 2900,-)

cdr/dvd, bluetooth, wlan, xp_pro lisens osv...

Maskina har en liten, ubetydelig sprekk i håndleddstøtten. Ellers pent brukt.

Igjen - dette er ingen salgsannonse, men hva jeg kan forvente å få for den?

mvh

Einar Schau

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye er maskinen brukt? Når ble den kjøpt ny? Hvor lang garantitid har den? Og hvor mye av den er igjen? Hvor ble den kjøpt?

Dette er relevante spørsmål for å kunne svare. Er kanskje interessert i å kjøpe, selv om dette ikke er noe tilbud, hugg ikke hodet av meg heller....!

Mvh

Morten

Lenke til kommentar

Maskina er brukt normalt lite/mye. Stort sett stått på et skrivebord. Maskinen er ca. halvannet år vil jeg anta. Usikker på om det er noe garanti igjen?

Maskinen ble kjøpt hos Scribona (www.scribona.no) til nærmere 32.000,-

Einar Schau

Hvor mye er maskinen brukt? Når ble den kjøpt ny? Hvor lang garantitid har den? Og hvor mye av den er igjen? Hvor ble den kjøpt?

Dette er relevante spørsmål for å kunne svare. Er kanskje interessert i å kjøpe, selv om dette ikke er noe tilbud, hugg ikke hodet av meg heller....!

Mvh

Morten

5510185[/snapback]

Lenke til kommentar

Ikke dramatisk i det hele tatt. Ikke falt i gulvet i eller lignende. Sprekken oppsto ved at en skrue ble dratt til litt for hardt ved bytting av HD. Denne skruen går ikke gjennom HK. Kun fra undersiden av maskinen (plast), til festet på oversiden av håndleddstøtten (plast). Mye av maskinen er forøvrig i magnesium. Meget slitesterk og solid.

Einar Schau

Og en ting til: Hvordan (hvor dramatisk) oppstod sprekken?

5510188[/snapback]

Lenke til kommentar

OK. Takk for anslaget.

Jeg tviler ikke på at du får tilsvarende maskin for prisen du anslår, men dette er en thinkpad i IBM sin tXXp serie, som alltid- og ligger fortsatt, godt over snittprisene på bærbare.

Takk !

mvh

Einar Schau

Prisene på bærbart har gått svært mye ned de siste par årene. Du vil få en minst like godt spesifisert NY maskin i dag til 9-12K.

Så omkring 5-7 lapper muligens?

5510497[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...