Gå til innhold

Beste eksportering i Final Cut Express

Anbefalte innlegg

Kva er beste måte å eksportere ein ferdigredigert film i Final Cut Express? Uansett kva eg gjer, vert Quicktime-formatet litt 'digitalt'. Eg eksporterer for å brenne på DVDer som film, og vil ha best mogleg kvalitet på det ferdige produktet. Fyrste gong eg lagde eit prosjekt i Final Cut, var bildet supert, men siden det har det bare blitt forskjellige grader av dårlig.

OG: når eg skal klargjere Quicktimen for å bli til ein DVD film, kva gjer eg i iDVD? Programmet er komplett uforståeleg...og egentlig ikkje bra nok, bedre forslag til brenningsprogram for mac?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikkje til FCE, men kan kanskje gje nokre tips likevel.

Når du eksporterer med QuickTime, bruk ein codec som heiter DV PAL, eller DV stream, om det er eit alternativ. Då skal det i teorien verte like god kvalitet som originalopptak (slik eg har forstått det ut frå kva eg har høyrd av andre). Om dette ikkje fungerer bra nok, sjå om det er eit alternativ for å eksporterer ukomprimert.

Har aldri prøvd iDVD, men du finn kanskje noko nyttig her. Sjå spesielt på den nederste kategorien (Manuals), der det er eit par tutorials for å kome i gang med programmet.

Det finst truleg fleire alternative program for å lage DVDar, men det einaste eg kjenner til er DVD Studio Pro.

EDIT:

Om du ikkje får noko meir hjelp her, er det kanskje nokre på Mac.no-forumet som kan hjelpe. Til dømes denne tråden kan sikkert vere mykje til hjelp.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...