Gå til innhold

korrumperte bildefiler-feil ICC profil

Anbefalte innlegg

Min nye eksterne HD har korrumpert ein heil bråte med TIFF og JPEGs som eg flytta over for å rydde opp på dataen og ha dei trygt forvart. Feilmeldinga frå Photoshop er at filene ikkje kan opnast grunna feil ICC profil.

No vil eg jo svœrt gjerne ha filene mine tilbake, mykje viktig arbeid etc. Er klar over at eg mest sannsynleg må ta disken til ein eller annan dataproff som kan tilbakeføre filene, men bare for å høre om det er nokon som har opplevd liknande, som veit om ein måte å løyse saka på sjølv? Har Mac(iBook G4), Mac OS 10.3.8.

takknemlig for hjelp, dette er viktig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min nye eksterne HD har korrumpert ein heil bråte med TIFF og JPEGs som eg flytta over for å rydde opp på dataen og ha dei trygt forvart. Feilmeldinga frå Photoshop er at filene ikkje kan opnast grunna feil ICC profil.

No vil eg jo svœrt gjerne ha filene mine tilbake, mykje viktig arbeid etc. Er klar over at eg mest sannsynleg må ta disken til ein eller annan dataproff som kan tilbakeføre filene, men bare for å høre om det er nokon som har opplevd liknande, som veit om ein måte å løyse saka på sjølv? Har Mac(iBook G4), Mac OS 10.3.8.

takknemlig for hjelp, dette er viktig!

Her er det litt uklårt kva problemet ditt er. Er det at du ikkje får tak i filene dine, eller får du tak i filene, men at Photoshop deretter ikkje kjenner att ICC-profilen som filene er merkte med? Er det mogeleg å opna bileta i andre program?

Om filene verkeleg har vorte korrumperte, er det alvorleg, og då kan det verta kostbart å rekonstruera innhaldet. Om problemet er at Photoshop ikkje kjenner att ICC-profilen skulle det vera ein grei sak å koma deg ut or problema - i alle høve om du veit kva for ICC-fargerom desse filene er i.

Eg har aldri vore ute for at Photoshop ikkje kan opna ein fil sjølv om programmet ikkje veit kva fargerom fila er i, så det høyrest ikkje heilt bra ut. Dersom du fortel oss om du kan få opp filene i eit anna program, veit me meir om kva som må gjerast.

Lenke til kommentar

OK, eg får tak i filene, og ser alle filnavna, akkurat som vanleg. Men eg får ikkje opna dei i Preview eller Photoshop. iPhoto opnar uansett ikkje TIFF filer, og heller ikkje konverteringsprogrammet fra raw-format til tiff ser dei (vanlegvis ser det programmet alle bildefiler uansett filtype).

Det verkar som noko er veldig galt, mao...har og prøvd å kopiere filene tilbake fra ekstern HD til den innebygde, men det hjalp ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...