Gå til innhold

Hvilket hovedkort til Sempron prosessor?

2die4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, selvfølgelig. Jeg har Nvidia Geforce ti 4200 grafikkort, Maxtor hd, Creative blaster 5.1 lydkort...det var vel det. Jeg har 512mb ram. Den prosessoren jeg hadde før er slik Celeron. Da funker vel ikke den type ram til dette hovedkortet som er nevnt i starten av tråden?

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Ja, selvfølgelig. Jeg har Nvidia Geforce tit 4200 grafikkort, Maxtor hd, Creative blaster 5.1 lydkort...det var vel det. Jeg har 512mb ram. Den prosessoren jeg hadde før er slik Celeron. Da funker vel ikke den type ram til dette hovedkortet som er nevnt i starten av tråden?

5509078[/snapback]

Hvilken Ramtype , PC 2700 eller PC 2100 eller PC 3200 ?

Lenke til kommentar
Hvilken Ramtype , PC 2700 eller PC 2100 eller PC 3200 ?

Det er jeg ikke sikker på. Regner med at det står opplyst på selve ram brikken. Skal sjekke det når jeg har pc'en min tilgjengelig foran meg. Hvilken type ram er det man må ha for å få brukt det i EPoX hovedkortet som er nevnt tidligere i tråden?

Endret av 2die4
Lenke til kommentar

Det skal gå helt fint sammen, men personlig hadde jeg valgt Corsair Value 512MB istedet for noname-RAM. Begge deler skal fungere like bra, men med Corsair vet du hva du får, og at det er av god kvalitet. Som du ser er mange fornøyd med den billigste brikken, men det skulle ikke overraske meg om den har en del høyere returprosent enn f.eks Corsair og Crucial.

Lenke til kommentar

Jeg ville også ha valgt Corsair eller Crucial til minne.

Snakket med Flexi-data i fjor og forhørte meg hva de anbefalte, og de anbefalte de to merkene.(Kingston er heller ikke til å komme utenom) Twinmos ville jeg ikke anbefale deg å kjøpe. Minne er det jeg har funnet ut er verdt å spandere litt kroner på. Har bygget noen pc'er etterhvert og opparbeidet meg erfaring på akkurat det området. :D

Så jeg kjøpte meg et sett Corsair Value 1024, og angrer ikke på det i dag. Det jeg angrer på er at jeg kjøpte S754, men det er en annen sak.

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...