thms Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei! Har et lite men veldig plagsomt problem. Jeg finner ingen JAVA plugins til Mozilla/Galeon som støtter norske bokstaver (æøå). Har prøvd den vanlige pluginen fra netscape, samt blackdown jdk/jre. Begge erstatter norske bokstaver med en firkant, og nekter meg å skrive norske bokstaver selv. Jeg lurer også på hvilken plugin dere mener er raskest, ettersom de jeg har prøvd er til de grader trege. Takk! Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 00:57, thms skrev:Hei!Har et lite men veldig plagsomt problem. Jeg finner ingen JAVA plugins til Mozilla/Galeon som støtter norske bokstaver (æøå). Har prøvd den vanlige pluginen fra netscape, samt blackdown jdk/jre. Begge erstatter norske bokstaver med en firkant, og nekter meg å skrive norske bokstaver selv.Takk! Har du prøvd sun sin? Jeg bruker den med stort hell iallefall, og kan ikke si å ha hatt problmer med øåæ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå