Gå til innhold

Motorola Razr V3 eller Sony Ericsson K600i?

Anbefalte innlegg

Det har seg nå slik at min Nokia 7650 er svært moden for utskiftning. Batteriet, ikke minst. Jeg er derfor på jakt etter ny telefon. Helst en under 1000 med Telenor Fri 120. Det abbonementet passer meg best.

Jeg har sett på K600i, til 399,- hos Elkjøp.

Telefonen er veldig kul designmessig, selv om V3 ligger hakket over.

V3 ligger for øvrig til den sykt lave prisen 194,- kroner med Tele2 Mobil Pluss-abb på Tele2.no!! Kan dette virkelig stemme? I så fall er den 1100 kroner billigere enn hos Elkjøp!

Jeg har grublet litt for meg selv, men jeg trenger nå hjelp til det endelige valget:

Kamera er ikke særlig viktig, og heller ikke MP3-spiller. Jeg har begge deler i separate enheter med vesentlig høyere kvalitet.

Derimot belønner jeg et godt tastatur, hvilken av modellene er best å skrive på?

Batteri er også ganske viktig, siden det ikke er veldig kult å gå tom for strøm. Hvordan er batterikapasiteten på disse to modellene?

Når det gjelder 3G, er det riktignok ganske kult, men jeg bruker ikke internett på mobilen spesielt mye, og det er et fåtall i min omgangskrets som benytter videotelefoni i stor grad.

Mobilene er jo i grunn veldig kule på hver sin måte, men hvilken skal jeg velge? Hvilken gir mest for pengene, og er den beste til sms og skravling?

Takker for svar! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har seg nå slik at min Nokia 7650 er svært moden for utskiftning. Batteriet, ikke minst. Jeg er derfor på jakt etter ny telefon. Helst en under 1000 med Telenor Fri 120. Det abbonementet passer meg best.

Jeg har sett på K600i, til 399,- hos Elkjøp.

Telefonen er veldig kul designmessig, selv om V3 ligger hakket over.

V3 ligger for øvrig til den sykt lave prisen 194,- kroner med Tele2 Mobil Pluss-abb på Tele2.no!! Kan dette virkelig stemme? I så fall er den 1100 kroner billigere enn hos Elkjøp!

Jeg har grublet litt for meg selv, men jeg trenger nå hjelp til det endelige valget:

Kamera er ikke særlig viktig, og heller ikke MP3-spiller. Jeg har begge deler i separate enheter med vesentlig høyere kvalitet.

Derimot belønner jeg et godt tastatur, hvilken av modellene er best å skrive på?

Batteri er også ganske viktig, siden det ikke er veldig kult å gå tom for strøm. Hvordan er batterikapasiteten på disse to modellene?

Når det gjelder 3G, er det riktignok ganske kult, men jeg bruker ikke internett på mobilen spesielt mye, og det er et fåtall i min omgangskrets som benytter videotelefoni i stor grad.

Mobilene er jo i grunn veldig kule på hver sin måte, men hvilken skal jeg velge? Hvilken gir mest for pengene, og er den beste til sms og skravling?

Takker for svar!  :yes:

5507626[/snapback]

Heisann:D

Jeg har selv hatt motorola v3, og den var så og si en konge telefon. Men minuset med den er at den tåler VELDIG lite og at den bare bar 5 mb minne elle no! Men den har en døds digg skjerm, og tastene er HELLIGE!

K600i'en har jeg ikke vert så mye borti, men den ser jo ikke så galen ut:) Selv ville jeg sikkert valgt K600i'en pga 3G og større minne:) (usikker på hvor mye;) SOny har bra taster også:p

Men selv har jeg nå en SE w900i, og den kan jeg anbefale på det HØYESTE!! Bedre konge telefon finnes ikke, og jeg har hatt blant annen 6680,n70, p910, v3 osv:)

Er til salgs for 4400kr hvis du vil ha den:P brukt 1 uke:_D

Lenke til kommentar

er ikke v3 en gammel telefon full av "utdød" teknologi?

i mine øyne er k600i milevis forran v3 sånn teknologisk sett, men men bryr du deg bare om sms og design så kan vel v3 funke for deg. k600i har nemlig ikke de mest behagelige knappene..

og jeg synes forresten k600i gruser v3 på design også, men det er jo selvsagt bare min personlige og faglige mening.

Lenke til kommentar

Vent heller¨på den nye V3 tingen til motorolla etter min mening altså.. men av de to tlf der, så ville jeg valgt SE K608i eller var der K600i du sa? samme det, jeg ville iaf gått for den, jeg hadde engang V3 og var skikkelig skuffa over den altså,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...