Nesredna Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg kjøpte meg en slik en DVI til SCART i dag... jeg plugga det i med stor forventning men så kom skuffelsen inget skjermbilde jeg har den nyeste nvidia driveren, huket av for fremtving tv-visning, prøvd med både klon og dual screen inne i nvida sin programvare... prøvd i skjerminstillingene til windows å aktivere 2 skjermer.. men får det faen ikke til å funke... noen tips/råd? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hva har du stillt in Tven på ? Satte du den til den inngangen scarten står i ? Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 jeg fant ut av det... det var en bryter på kontakta som skilte mellom output og input... da funka det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 jeg fant ut av det... det var en bryter på kontakta som skilte mellom output og input... da funka det 5508021[/snapback] Den har jeg hatt problemer med jeg også Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 vel.. nytt problem bilde på tv`n går liksom "uttafor bildet" dette må da vel gå an å få stilt på? når jeg drar musa oppe i hjørnet feks. så fyker tv bildet oppover... så pc`n er "klar over" at den har bilde uttafor bilde om dere skjønner ... men finner ikke noe valgmulilghet for dette i nvidias options Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 du må sette ned oppløsninga til en som tven klarer Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 du må sette ned oppløsninga til en som tven klarer 5508755[/snapback] problemet er at jeg ikke finner innstilling for oppløsning bare for tv`n... jeg må ha min originale oppløsning på pc`n... ellers blir alt helt fucka Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 har du prøvd dette Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, tilfelle er likt på alle typer visninger... Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) vel.. nytt problem bilde på tv`n går liksom "uttafor bildet" dette må da vel gå an å få stilt på? når jeg drar musa oppe i hjørnet feks. så fyker tv bildet oppover... så pc`n er "klar over" at den har bilde uttafor bilde om dere skjønner ... men finner ikke noe valgmulilghet for dette i nvidias options 5508665[/snapback] Kan du ikke stille det på kontrollen til tven da? jeg må ha min på widescrenn for at pc bilde skal være perfekt ikke 16:9 eller 4:3 eller ja du skjønner , hvis det er det du mener. lol widescrenn jaja kan jo redigere men men cognacen gjør sitt ...lol Endret 28. januar 2006 av halnes1 Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Når jeg kjører TV som standardskjerm og enkeltvisning blir alt perfekt... men når jeg kjører på begge så sier prog. at skjer men ikke støtter modus... WTF? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) hmmmm skulle skrive noe men fant ut at det var helt på tryne Endret 28. januar 2006 av halnes1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå