The Very End Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Som emne sier, jeg har et stort problem med lyden i Wow. Når jeg started spillet går alt helt greit, lyden er flott den, MEN - etter det har gått en stund, (dette varierer fra minutter til kanskje timer) så blir lyden uklar, og man kan absolutt ikke høre noe som helst uten om en svær masse av lyd og graps som kommer ut av høytaleren. Du kan sammenligne det med en fuzzlyd på en el-gitar forsterker, lyden blir rar og forvrengt på et eller annet vis Har prøvd andre spill for å se om dette problemte gjelder der også, men fikk ikke noen lignende problemer med lyden i noen andre spill hell Noen ideer om hva det kan være? En løsning? Lenke til kommentar
dull Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har ikke noe svar, men jeg har hatt samme problem en stund. Har valgt å skru av lyden ingame, hører på musikk gjennom winamp istede. Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 I første omgang kan du prøve å finne de nyeste driverene til lydkortet. Da det mest sannsynlig ikke hjelper er winamp en god substitutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå