Dizzie_rascal Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei, hjemme så har vi alltid hatt både parabol og kabel, parabol for kino-rommet (pappa og fotball på lerret) og kabel for alle andre tv apparatene i huset. Men nå vil ikke pappa beholde kabel lenger, det betyr at jeg mister tv-signaler i rommet mitt. Derfor tenkte jeg på å kanskje bruke den stasjonære pcen min som tuner. Lurer på om dette går an og om folk kunne gi meg noen tips. Hensikten er først og fremt å bare kunne se på normale tv-kanaler, men om det går an å dekode betalkanalene hadde dette også vært fint. Kan jeg få kopiert over info fra tv-kortet fattern bruker til Canal+ ? Ble en del spørsmål, men håper noen tar seg tid til å svare. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) du kan skaffe deg et "tvillingkort" med viasat iallefall men jeg tror at det er en del vanskelige ting du må gjøre for å kunne dette. du trenger en Cammodul til Cam leseren og så må du ha het DVB-S kort. disse cammodulene koster flesk og kan for øyeblikket bare leveres til Conax (Canal digital) (men det er jo det du skal ha ) det er sikkert billigere å kjøpe en billig tuner. Tvilling kortet koster ca 100kr mnd hos viasat. vet ikke om de har det til canaldigital..... tror jeg har sett noen dingser som du kan dele et kort i 3 tunere men da må de stå på samme hyllen. vet ikke om disse faktisk er lovlige... sett i en nettbutikk Trådløs kort splitter (fungerer ikke på NDS (Viasat)) Endret 27. januar 2006 av DArkwIng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå