kondrupno Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg har Win XP, norsk, med alle tilgjengelige oppdateringer og jeg forsøker å bruke webcameraet til å kommunisere med over messenger. kameraet er et Logitec QuickCam. Det virker som om msn messenger ikke forstår at det er et webcamera koplet til maskinen og jeg kan ikke finne noen meny for å evt søke etter det gjennom messenger. Gjennom Yahoo messenger fungerer kameraet som bare det. Jeg ønsker allikevel å benytte msn messenger og lurer på om noen har noen lure tips for å få til dette Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg tror at problemet ditt er at din kontaktperson ikke har WinXP sånn at han ikke får benyttet dette over MSN, da må dere bruke et annet program. F.Eks. Netmeeting Lenke til kommentar
kondrupno Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Takk for tips, men begge maskinene kjører xp, norsk og eng versjon. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Ok, da må du kjøre Options eller noe sånt... Har ikke peiling hvis ikke DET funker... funker fett hos meg i hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå