Complexity Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hey. modern skal ha seg bærbar pc.. hun kan ikke noe om pc og jeg skal prøve å lære henne det.. men hun vil da ha en bærbar slik at hun kan ha den med seg på soverommet, syrommet eller i stuen.. Så da er jeg ute etter å skaffe en bærbar pc som klarer surfing og vising av bilder og kansje litt video.. billigst mulig! helst en 2-3-4tusen.. tenke litt på å kjøpe brukt på qxl eller finn.no men tror heller jeg har lyst å satse på en ny en.. noen forslag? mvh: complexity (med forbehold om skrivefeil og andre leifer pga ødelagt tastatur og fucka maskin) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Du må nok ut med minst 5000 for en ny laptop. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 minst 5tusen, å de pcene er ikke akkuratt så veldig gode for å si det sånn men hvis hun er ny begynner for å si det sånn så holder det med en pc til5-6tusen lykke til:P Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 hmm... jaja.. får høre med henne da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Modern har blitt helt forelsket i denne og den ser jo heilt ok ut den. Noen som vet hvilken skjermkort den har? skal foresten også få trådløs router. edit: fant ut at det er 64mb skjermkort edit: mere info her: http://www.packardbell.no/products/node182...mber=PB21D00616 Endret 4. februar 2006 av complexity Lenke til kommentar
Intercom Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Elkjøp har den billigste jeg vet om ihvertfall, nemlig denne. Hvis muttern din er helt nybegynner så funker den sikkert greit, men selv ville jeg ikke tatt i den med en pinne. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Elkjøp har den billigste jeg vet om ihvertfall, nemlig denne. Hvis muttern din er helt nybegynner så funker den sikkert greit, men selv ville jeg ikke tatt i den med en pinne. 5550666[/snapback] men den har jo da bare 256mb ram.. og jeg blir vel å låne den litt så blir litt lite.. dessuten likte hun designet på den packard belln.. blir vel nødt til å ta den med usb pinne jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå