_ducktales_ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Heisan Har meget lyst på en LCD TV 30"-32" men har ikke peiling på hva som er bra har sett litt på elkjøp sine sider men det står veldig lite.. vil ha det HD klart. og ka vell bruke en 10-12tusen på det men har ikke peil på hvilket jeg skal velge. Og hva er egentlig forskjellen på LCD og PLASMA? uansett hvis noen har noen gode råd eller tips tar jeg det varmt imot Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det er stor forskjell på LCD og plasma. Hovedforskjellen er at Plasma har mye bedre konstrast enn LCD, mens LCD har mye bedre oppløsning enn plasma. Jeg vil anbefale deg å lese litt på nettet om disse teknologiene og kikke litt i butikker. Så finner du ut hva som passer din smak best. Bruksområdet ditt er også viktig å ta hensyn til. F.eks om du skal bruke den sammen med en PC eller ikke. Ta gjerne en titt på TVer i prisguiden for å få litt oversikt over spesifikasjoner og lese litt brukererfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå