Forumforumforum Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Pc'n rebooter i hytt og pine.. midt i windows istalleringen :S det er ikke temperaturen som er for høy... Det kommer på forsjellig tidspunkt hver gang... Blir gaaaal... Hvordan kan jeg finne ut feilen ? Edit: setup is being restarted kommer opp hver j*vla gang : ((((( Endret 27. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg har vel kanskje nevnt noe av dette før til deg, men prøv følgende: * Sjekk temperatur på skjermkort og prosessor. * Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. * Sjekk at alt er koblet rikitg i pcen. * Sjekk om det er støv i pcen. * Prøv med annen harddisk. * Prøv med annen windows-cd. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Dette er testet: - Temperaturen ligger på 30 grader i cpu'n.. - Alt er koblet riktig! - Støvsuget før HW ble satt inn i forrige uke - Prøvd med 3 hardisker nå - Prøvd med både XP Pro Norsk og Engelsk.. Fant igjen coveret til Win2k cd'n nå.. mangler bare cd'n.. Skal prøve å kjøre Ultimate Boot CD i morgen! (hva gjør den ? sjekker hd ? ) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ultimate Boot CD i morgen! (hva gjør den ? sjekker hd ? ) 5509037[/snapback] Det er en cd som inneholder mange diagnoseprogram, antivirusprogram og andre verktøy. Du kan se hele listen på hjemmesiden (trykk på linken). Jeg har for eksempel brukt memtest86 og funnet problem i maskiner. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Skal kjøpe meg tomme cd'er i morgen! hadde visst bare dvd-cd'er her.. noen som dvd-brenneren til mamma ikke støtter x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå