bokhylle Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei! Jeg har Icemat headsettet. Og når jeg snakker i micen kan jeg høre min egen stemme i "øretelefonene". Har aldri vært sånn før. Er det noe jeg har fått endret på? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 hmm... sjekk om det er noen feedback innstillinger du kan slå av, og sjekk om mic boost står på? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Og hvor finner jeg dette? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Får ikke fikset det..... Hva gjør jeg da. (litt krise her) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Microphone Boost finner du i volumkontrollen. Velg Advanced Controls under Options, gå også inn på Properties og velg Recording, ikke Playback. Sørg også for at Microphone er huket av under hva som skal vises i selve volumkontrollen. Trykk på Advanced (under selve mikrofonstripa) og voila. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Boost sto av, men når jeg bare prøvde å skru på den hørte jeg meg bedre. EDIT: Ja det var ikke værre enn at jeg ikke hadde huket av Mikrofon nei. Hehe. Endret 28. januar 2006 av bokhylle Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 HELP HELP.. Også en ting til: Når jeg snakker i micen så piper det i bakgrunnen. Vennene mine blir gale på VT osv. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå