BigJackW Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hvordan kan jeg replace tekst med smilyer i den simple PHP/MySQL gjesteboka mi? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Skjønte ikke det i PHP manualen der jeg :/ Kan noen forklare litt bedre? Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Loomy: Når folk skriver hvordan /* Tekst her */ ? Er det nesten aldri vits å legge ut en link til manualen som om folk skulle bli noe klokere! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Loomy:Når folk skriver hvordan /* Tekst her */ ? Er det nesten aldri vits å legge ut en link til manualen som om folk skulle bli noe klokere! Tolket det dithen at han hadde laget gjesteboken selv, så jeg regnet med at han hadde tatt i PHP-manualen før Men det er altså ikke saken? I så fall tror jeg det er best at trådstarter legger ut noe kode fra gjesteboken (f.eks fra området rundt der innlegget blir skrevet til/lest fra databasen). Eventuelt kan han bytte til en gjestebok som støtter smileys fra starten av. Slike finnes det tonnevis av. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Skjønte ikke det i PHP manualen der jeg :/ Kan noen forklare litt bedre? 5507132[/snapback] $text = str_replace(':-)','https://www.diskusjon.no/style_emoticons/default/smile.gif',$text); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå